1,500 רצים בחצי המרתון גליל מערבי


לחצי המרתון שהתקיים ביום שישי האחרון הגיעו אלפי רצים מכל הארץ אשר מילאו את חמשת המסלולים שעמדו לבחירת המשתתפים במרוץ

 

כפרניק DSC_7393-300x225 1,500 רצים בחצי המרתון גליל מערבי
חצי מרתון גליל מערבי בפעם החמישית

חצי המרתון גליל מערבי נערך השנה בפעם החמישית, ובמסלול חדש המשלב טבע ונופים מגוונים של ים כחול ומטעים ירוקים. במרוץ השתתפו קבוצות רצים מכל רחבי הארץ, וקבוצות מקומיות מכלל הגילאים, המגזרים, המגדרים והתרבויות. בין הרצים היו קבוצות מבית ג’אן, כפר ורדים, חורפיש, חיפה, כרמיאל ועוד. כן השתתפה במרוץ גם קבוצת רצים בעלי צרכים מיוחדים מכישורית, וכן קבוצת רצים בעלי מוגבלויות.

קבוצה מרגשת במיוחד הייתה קבוצת הרצים שרצה לזכרו של טל מרקו ז” ל משלומי, הילד בן ה-12 שנפטר ביולי האחרון ממחלת הסרטן. אביו של טל פנה טרם המרוץ בקריאה נרגשת לרוץ למען זכרו של בנו את מקצה ה-5 ק”מ וסיכם: “אין לי באמת מילים שיכולות להביע את ליישוב ולחברים מהאזור וגם לא מהאזור על זה שקמתם בשעה כה מוקדמת ביום שישי וטרחתם לפקוד את יום המרוץ לזכרו של טל”.

בסיום המקצים נערך טקס חגיגי בחוף אכזיב בו חולקו פסלונים וגביעים למנצחים מכל קבוצות הגלאים והמקצים.

כפרניק DSC_5082-300x225 1,500 רצים בחצי המרתון גליל מערבי
יעל רון: שילוב של נופים וספורט

יעל רון מנכ״לית אשכול רשויות גליל מערבי בירכה את הרצות והרצים: “התרגשות גדולה לראות רצים מכל הארץ, מכל שכבות הגילאים והאוכלוסייה שהגיעו לכאן בראש ובראשונה בשביל הספורט והנופים היפים שיש לגליל המערבי להציע. גיוון הקבוצות והמשתתפים לצד המסלול בנוף הטבעי הופך את חצי המרתון שלנו לייחודי ומזמין”.

 

 

צילומים: RITVO PHOTOGRAPHY


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן