שת”פ מרינה ומשרד החינוך

צוותי חינוך ממחוז הצפון בסיור בחברת "מרינה" בחוסן * ד"ר אורנה שמחון ורמו בן שושן בוחנים שילוב ידע ותעשיה עם חינוך ולמידה * בתיה אמסלם פורשת לגמלאות ונירה מרום מחליפה אותה


 

השבוע נערך סיור מקצועי של צוותי חינוך ממחוז הצפון, בראשות ד”ר אורנה שמחון מנהלת המחוז, בחברת הפטריות “מרינה״ במושב חוסן. השתתפו צוותי פיקוח, מנהלי חוות חקלאיות, הממונים על החדשנות ועל התקשוב.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-06-26-at-18.53.52-scaled שת"פ מרינה ומשרד החינוך
רמו בן שושן וד”ר אורנה שמחון בסיור במרינה

 

מטעם מרינה היו גם רמו בן שושן מנכ”ל ומיסד “מרינה פטריות הגליל”, רוני סופר מנהל השיווק ורעיה בלחסן העושה יחסי ציבור לחברה.

הסיור הלימודי והמעשיר חשף את הצוותים לכל שלבי הפיתוח והעשייה, לטכנולוגיות מתקדמות, שיטות גידול מתקדמות ולאינספור האפשרויות בהן ניתן ליצור שיתופי הפעולה עם תלמידי המחוז.

בסיום הסיור התקיים שולחן עגול אשר עיבד את מכלול הרעיונות לשיתופי פעולה: בתי גידול לפטריות בחוות חקלאיות ולמידת חקר, בחינת שימוש בפטריות לתחליפי מזון מן החי (פודטק: של סטייקים, נקניקיות והמבורגר מפטריות), התנסות בגידולים הידרופוניים, מחקרים בתחום הרפואה ועוד.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-06-26-at-18.53.54-scaled שת"פ מרינה ומשרד החינוך
ד”ר שמחון במרינה

 

מנהלת המחוז מינתה צוות שיביא את כל הרעיונות לידי מימוש כבר בשנת הלימודים תשפ״ג.

 

 



 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-06-26-at-18.53.52-1-scaled שת"פ מרינה ומשרד החינוך
מימין: בתיה אמסלם, ד”ר אורנה שמחון ורמו בן שושן

 

ד”ר שמחון: “במסגרת הסיור במרינה אליו זומנו כל מנהלי החוות החקלאיות נפרדנו מבתיה אמסלם הממונה על החוות החקלאיות במחוז. בתיה פורשת לגמלאות בתום שנת הלימודים.
“מנהלי החוות שיבחו את בתיה ואת תרומתה לקידום החוות. הודיתי לבתיה על עבודתה המקצועית והיסודית ועל תרומתה הכבירה לקידום החוות. את בתיה תחליף נירה מרום הנכנסת בימים אלה לחפיפה.
“בתיה תחסר לנו מאוד. ניפרד מבתיה במסגרת ישיבת הפיקוח והנהלה בתחילת החודש הבא”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-06-27-at-12.28.53-scaled שת"פ מרינה ומשרד החינוך
מימין: בתיה אמסלם ונירה מרום

 

צילומים: דוברות משרד החינוך צפון

 

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן