קשת אילון: סמינר + קונצרט


12-15 בדצמבר: סמינר החורף בקשת אילון יוצא לדרך  * בשישי: קונצרט מוסבר של רביעיית כרמל

 

בתאריכים 12-15 בדצמבר יערך בקיבוץ אילון סמינר החורף של קשת אילון בפעם ה-16. בשנים האחרונות הסמינר מתקיים בשיתוף “פוליפוני נצרת” ובאדיבות “קרן דליה ואלי הורוביץ”. השנה מתאפשר הסמינר גם הודות לתמיכתה של “קרן קסירר”.

בסמינר מפגש של מורים מהאקדמיות למוסיקה בארץ ובעולם עם תלמידים מצטיינים מכל רחבי הארץ, בתכנית:  לימוד טכניקות חדשות, שיעורים אישיים וקונצרט שמסכם את עבודת המוסיקאים. בסמינר  של ילדים מנצרת, כפר יאסיף, מחיפה, מתל אביב, רעננה, גילון ועוד – במטרה  ליצור מוסיקה איכותית ולקרב לבבות.

בסמינר גם שלושה הרכבים קאמריים שינגנו, בין השאר, פרקים מתוך הרביעייה לכלי קשת בסול מז’ור מאת שוברט, מתוך הרביעייה אופ’ 18 מספר 1 מאת בטהובן ומתוך רביעייה אופ’ 8 מספר 21 מאת היידן.

כל משתתפי הסמינר ינגנו באנסמבל גדול ורב משתתפים, שגם יופיע בקונצרט הסיום של הסמינר שיתקיים בשבת, 15 בדצמבר ב-16:00.

הקהל מוזמן להשתתף בחזרות, בשיעורים ובקונצרט הסיום. ההשתתפות היא ללא תשלום.

גלעד שיבא, מנכ”ל קשת אילון: “הסמינרים הללו נוצרו כשזיהינו את הפער הגדל והולך בין רמתם של הקשתנים בישראל לעומת רמתם של מוסיקאים בני גילם בחוץ לארץ. מטרתם של הסמינרים הללו היא לטפח את דור המוסיקאים הצעירים ולעודדם להגיע להישגים”.

 

**

ביום שישי, 14 בדצמבר ב-12:00 תתארח באולם בר אוריין בקיבוץ אילון רביעיית כרמל בקונצרט מוסבר שייפתח גם לקהל הרחב (בתשלום). בקונצרט תנוגן הרביעייה (האמריקאית) לכלי קשת בפה מז’ור אופ’ 96 מאת דבוז’ק, וכן הרביעייה (הקווינטות) לכלי קשת אופ’ 76 מספר 2 מאת היידן. בקונצרט ישולבו קטעי מולטימדיה, שירה והמחזה.

 

 

כפרניק IMG_4626-300x200 קשת אילון: סמינר + קונצרט
מולטימדיה, שירה והמחזה. רביעיית כרמל בקשת אילון

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן