פרס מנכ”ל כללית לשלי גלבוע

 המנהלת האדמיניסטרטיבית במרפאת חבצלת ותושבת כרמיאל – זכתה בפרס המצוינות


 

פרס מנכ”ל כללית יוענק לשלי גלבוע – המנהלת האדמיניסטרטיבית במרפאת חבצלת של כללית בכרמיאל ותושבת העיר.  הבחירה במקבלי הפרס: המלצות שהתקבלו מעובדי כללית ולקוחות, יחד עם שיקוליה של וועדה רב תחומית, בסימן ההתמודדות עם מגיפת הקורונה.

 

כפרניק 334537079-scaled פרס מנכ"ל כללית לשלי גלבוע
שלי גלבוע, המנהלת האדמיניסטרטיבית במרפאת חבצלת של כללית בכרמיאל ותושבת כרמיאל.

 

מבוטחי כללית המטופלים במרפאת חבצלת בכרמיאל לא הופתעו מהידיעה על כך שפרס ההצטיינות היוקרתי ביותר בכללית, פרס מנכ”ל כללית יוענק הפעם לשלי גלבוע, המנהלת האדמיניסטריבית במרפאה ותושבת כרמיאל. הם כבר מזמן העניקו לה פרס יוקרתי וירטואלי על השירות האיכותי שהיא והצוות בניהולה מעניקים להם מידי יום ועוד יותר בתקופת הקורונה.

 

 



 

 

 

בנימוקים לקבלת פרס, צוין כי שלי מתבלטת בניהול המשרד והדרכת הצוות בניהולה, בדגש על יעילות ורמת שירות, כפי שמעידים גם סקרי שביעות רצון מטופלים שעורכת כללית כשיגרה, בהם מעניקים הלקוחות למשרד המרפאה בניהולה ציונים גבוהים במיוחד. בשנת הקורונה הוכיחה שלי יכולות נוספות, עת הייתה שותפה להקמה וניהול של מתחם בדיקות הקורונה בכרמיאל, תוך השקעה של לילות כימים וסופי שבוע. שלי מצטיינת כמנהלת מובילה, אסרטיבית אך מכילה, בעלת ידע רחב ונרחב, אהודה ומקובלת על לקוחות פנים וחוץ כאחד.

חבריה לקבלת הפרס הם: ערין דאוד –  מנהלת הסיעוד במרפאת כללית בסח’נין, סוהייר נימרי – מצוות המעבדה לכימיה וסרולוגיה במעבדה המחוזית הגדולה של כללית בנשר, צבי תני גולובשקו – מנהל המחסנים במערך הלוגיסטי של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, תושב קרית ביאליק, עאטף חסן – רוקח אחראי במרפאת כללית תל חנן וד”ר מוחמד ח’טיב – מנהל מרפאת כללית בכבול.

 

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן