עבירות תנועה ופלילים בגליל המערבי

משטרת נהריה וגליל מערבי: 150 דו"חות, שוד, אלימות ואמל"ח


 

בימים האחרונים ביצעו שוטרי תחנות נהריה וגליל מערבי (שתיהן מחוז חוף) פעילות נרחבת בתחומי התנועה, הסדר הציבורי, האלימות ועוד.

 

בסוף השבוע שעבר ערכה המשטרה פעילות אכיפת תנועה ממוקדת בנהריה במהלכה נבדקו כ-200 כלי רכב,  במסגרת המאבק בנגע הנהיגה הפרועה והרעשה בלתי סבירה:

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-02-06-at-15.35.55-scaled עבירות תנועה ופלילים בגליל המערבי
מבצע אכיפת תנועה בנהריה

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-02-06-at-15.35.53-scaled עבירות תנועה ופלילים בגליל המערבי

 

במהלך הפעילות רשמו השוטרים כ-150 דו”חות בגין עבירות תנועה שונות ובהן אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, מהירות, סטייה מנתיב הנסיעה, חניה אסורה, שימוש בטלפון סלולארי ועבירות נוספות.

לאחר שימוע השוטרים פסלו את רשיונו של נהג רכב שנהג במהירות חריגה.

**

 

גנב רכב מונע, נהג ללא רישיון נהיגה והתנגש בשני כלי רכב:

לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח על גניבת רכב מנהריה, פתחה המשטרה בחקירה ממנה עולה כי בעל הרכב, השאיר את רכבו מונע ויצא מהרכב. החשוד, שהבחין בכך, נכנס לרכב ועזב את המקום כשהוא נוהג ברכב, על אף שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-02-06-at-15.13.09-scaled עבירות תנועה ופלילים בגליל המערבי
הנזק לרכב הגנוב בנהריה

 

במהלך הנסיעה פגע החשוד ברכב שעמד ברמזור ולאחר מכן המשיך בנסיעה ופגע ברכב נוסף שחנה בצד הדרך. לשני כלי הרכב וגם לרכב הגנוב, נגרם נזק בשווי של אלפי שקלים.

שוטרי תחנת נהריה עצרו את החשוד במעשה, תושב נהריה בן 52, לחקירה ותפסו את הרכב הגנוב. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובסוף השבוע הגישה נגדו חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום בעבירות של גניבת רכב, נהיגה פוחזת, נהיגה ללא רישיון וללא ביטוח וכן חבלה במזיד ברכב. כמו כן הוגשה נגדו בקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

**

משטרת נהריה תפסה לאחרונה תושב העיר בן 25 שנהג במהירות חריגה של 140 קמ”ש במקום בו המהירות המותרת הינה 60 קמ”ש:

הנהג קיבל הזמנה לשימוע  בתחנת נהריה וכן להליך שיפוט מהיר בבית משפט לתעבורה בקריות.

 

**



 

המשטרה עצרה שני חשודים בתקיפת שוטר שלא בתפקיד בעת שישב במסעדה בנהריה:

מהחקירה עולה כי החשודים פנו אליו על רקע היותו שוטר, כאשר אחד מהחשודים הכה באמצעות ידו בראשו של השוטר ואילו החשוד האחר איים עליו. שוטרי תחנת נהריה שהוזעקו למקום, עצרו את שני החשודים במעשה, תושב קריית ביאליק בן 31 ותושב עכו בן 23, לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

**

 

המשטרה פתחה בחקירה לאחר קבלת דיווח על חשוד שתקף תושב נהריה בן 89 ושבר את משקפיו. החשוד אף גרם נזק לדלת הכניסה לבניין בו מתגורר הקורבן:

שוטרי תחנת נהריה שהגיעו לטפל באירוע, הותקפו על ידי החשוד, תושב העיר בן 23, ועצרו אותו.

 

**

הצהרת תובע נגד תושב יבנה שהתפרע במרכז הרפואי לגליל:

לפני כשבועיים התקבל דיווח ממאבטחי המרכז הרפואי לגליל בנהריה על אדם שצועק, משתולל ומאיים בבית החולים. שוטרי תחנת נהריה הגיעו למקום ואיתרו את החשוד שהתכוון לעזוב את בית החולים ברכבו, כאשר השוטרים חסמו את דרכו ועצרו אותו. בעת חיפוש שערכו ברכב, תפסו השוטרים אקדח, אולר ומסיכת סקי. האקדח נתפס והועבר להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. השוטרים עצרו את החשוד, תושב יבנה בן 51.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ופרקליטות מחוז חיפה הגישה הצהרת תובע נגד החשוד לבית משפט השלום בקריות כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-01-22-at-20.03.04-scaled-e1642917231976 עבירות תנועה ופלילים בגליל המערבי

 

**

בתום חקירת משטרה, הוגשה בסוף השבוע הצהרת תובע נגד תושב כפר יאסיף:

החקירה החלה לאחר קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לשוד של אלפי שקלים מבעל רכב בכפר יאסיף באיומי סכין. בתום חקירה, עצרו שוטרי תחנת גליל מערבי לפני מספר שבועות חשוד בביצוע המעשה, תושב כפר יאסיף בן 44.  מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, ובסוף השבוע הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשוד, כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

 

**

 

המשטרה עצרה שני תושבי ירכא בחשד שביצעו ירי לעבר ביתו וכלי רכבו של תושב ג׳וליס:

בתום ביצוע פעולות חקירה ראשוניות, עצרו שוטרי תחנת גליל מערבי, 2 תושבי הכפר ירכא (18,20) בחשד לביצוע המעשה.

 

**

 

המשטרה עצרה תושב הכפר עראבה החשוד ששדד תושב הכפר ג׳דיידה מכר:

מחומר החקירה עולה כי הקורבן, תושב הכפר ג׳דיידה מכר בן 62, העלה לרכבו אדם אשר הצמיד סכין לצווארו ושדד ממנו את הרכב וטלפון סלולארי. שוטרי תחנת גליל מערבי עצרו את החשוד במעשה, תושב עראבה בן 22 לחקירה בתחנת משטרת גליל מערבי.

 

**

 

המשטרה תפסה אקדח ועצרה את בעל הרכב ואת הנוסע שלצידו:

 

במסגרת פעילות מבצעית של משטרת ישראל המתמקדת בעבירות שימוש והחזקה לא חוקית של אמצעי לחימה, חשפו בלשי תחנת גליל מערבי במהלך חיפוש בתוך רכב, אקדח.

כלי הנשק הועבר להמשך מיצוי ראיות במעבדת הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל והחשודים בהחזקתו, בעל הרכב והנוסע שהיה עמו, תושבי כפר יאסיף בני 36, נעצרו לחקירה.

 

**

 

המשטרה תפסה בבית בשייח דנון, נשק ותחמושת ועצרה בעל ואישה תושבי הכפר החשודים בהחזקתם:

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-02-02-at-09.04.56-scaled עבירות תנועה ופלילים בגליל המערבי

 

במסגרת פעילות מבצעית של משטרת ישראל המתמקדת בעבירות שימוש והחזקה לא חוקית של אמצעי לחימה, חשפו בלשי תחנת נהריה  אקדח מסוג Fn ותחמושת.

כלי הנשק הועבר להמשך מיצוי ראיות במעבדת הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל והחשודים בהחזקתו, בעל ואישה תושבי הכפר שייח דנון (37,43), נעצרו לחקירה.

 

(כל הצילומים באדיבות משטרת ישראל)

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן