סניף תפן של לשכת המסחר והתעשייה


סיגל שאלתיאל הלוי: בשורה למועצת תפן ולמפעלים והעסקים באזור * דוד קסטל: נרחיב פעילות למגזר העסקי בצפון

 

כפרניק 77781231 סניף תפן של לשכת המסחר והתעשייה
סיגל שאלתיאל הלוי ודוד קסטל. צילום יח”צ

 

ב-26 ביוני פותחת לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון פעילות חדשה: שלוחה צפונית של הלשכה בתפן, במטרה להנגיש את שירותי הלשכה לחברות ולעסקים בגליל ובצפון.

הנציג הראשון של הלשכה, שיגיע ב-26 ביוני, הוא ישעיהו פטוקה, מרכז הקשר עם הרשויות בלשכת המסחר. פטוקה הוא בעל ניסיון רב בסיוע לעסקים בתחומי ארנונה והיטלים עירוניים, רישוי והתרת חסמים מול רשויות, כגון דרישות כיבוי אש ואיכות סביבה.

מדי יום רביעי  יגיע נציג בכיר של הלשכה למשרד שהועמד לרשות לשכת המסחר ב”קליקה” על-ידי המועצה התעשייתית מגדל תפן, ייפגש עם אנשי העסקים ויספק מענה לצרכי החברות הצפוניות. זוהי פעילות סדירה של נציגות לשכת המסחר במגדל תפן והמפגש השני עם נציג של לשכת המסחר בצפון ייערך ב-3 ביולי. פעילות השלוחה הצפונית היא המשך לתגבור פעילות הלשכה בצפון, בשיתוף פעולה הדוק עם המועצה התעשייתית מגדל תפן.

לאחר כנס העסקים שנערך בתפן החלה פעילות רצופה של פורום המנכ”לים של הצפון. פורום זה מתכנס מדי חודש, כמו פורום המנכ”לים הנפגש בחיפה, וזוכה להצלחה רבה מאד.

דוד קסטל, נשיא לשכת המסחר: “פתיחת השלוחה הצפונית של הלשכה בתפן היא צעד נוסף לתגבור הפעילות של הלשכה כדי לסייע ולהקל על החברות והמפעלים בצפון. בכוונתנו להרחיב את הפעילות למען המגזר העסקי בצפון כולו”.

ראש מועצת מגדל-תפן סיגל שאלתיאל הלוי: “זוהי בשורה חשובה למועצת תפן ולכל בעלי המפעלים והעסקים והעובדים במועצה שלנו שהולכת ומתפתחת. השלוחה הצפונית של לשכת המסחר והתעשייה תיתן מענה מיטבי לאנשי התעשייה והתעסוקה במועצה שלנו ולעסקים בכל הגליל, דבר שיתרום משמעותית להמשך הפיכתה של המועצה למרחב התעסוקה של הגליל”.

 

 


3 תגובות

  1. שמואל דביר הגב

    יישר כח

  2. אביאל קורן הגב

    בעלי עסקים המעוניינים בקביעת פגישה ביום רביעי הקרוב ה-26 ביוני, מוזמנים להתקשר למזכירות הלשכה בטל’ 04-8302100 או לטל’ 04-8302102

  3. אביאל קורן הגב

    מחר זה קורה – ב- 26 ביוני פותחת לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון פעילות חדשה – שלוחה צפונית של הלשכה בתפן, כדי להנגיש את השירותים שהלשכה נותנת גם לחברות ולעסקים בגליל ובצפון.
    נציג בכיר של הלשכה יגיע מדי יום רביעי למשרד, שהועמד לרשות לשכת המסחר במתחם העסקים החדש, ה”קליקה”, ע”י המועצה התעשייתית מגדל תפן, הנציגים ייפגשו עם אנשי העסקים ויספקו מענה לצרכי החברות הצפוניות.
    הכתובת: דולב 3, מגדל תפן.
    הנציג הראשון של הלשכה , שיגיע ב-26 ביוני, הוא ישעיהו פטוקה, מרכז הקשר עם הרשויות בלשכת המסחר. מר פטוקה הוא בעל ניסיון רב בסיוע לעסקים בתחומי ארנונה והיטלים עירוניים, רישוי והתרת חסמים מול רשויות, כגון דרישות כיבוי אש ואיכות סביבה. לקביעת פגישה עמו ב-26 ביוני, בין השעות 10:00 – 14:00 או לטל’ 04-830210
    או למייל: billi@haifachamber.org.il

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן