מתיחת פנים במרכז הרפואי זבולון

בשנים הקרובות: זבולון יצמח בחמישים אחוז * את המהלך מוביל המנהל החדש ד"ר אסף הלפרין, איש תקשורת ומומחה ברפואת משפחה וספורט


 

המרכז הרפואי זבולון של כללית צפוי לעבור מתיחת פנים בשנים הקרובות: הבניינים ישופצו, השירותים הרפואיים יורחבו, יחודש המכשור הרפואי למתקדם ביותר והוא עתיד לגדול בעוד כחמישים אחוז – בהובלת ד”ר אסף הלפרין שנכנס לתפקידו לפני מספר חודשים.

 

 

כפרניק 22317600000 מתיחת פנים במרכז הרפואי זבולון
ד”ר אסף הלפרין, מנהל מרפאת זבולון

 

ד”ר הלפרין (47) נשוי + ארבעה ילדים, מומחה ברפואת המשפחה ובעל השתלמות ברפואת ספורט. את דרכו הניהולית בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי החל כמנהל מרכז בריאות משגב ובהמשך כמנהל מינהלת אשר בכללית. בטרם הגיע לתפקידו, ולרפואה בכלל, היה ד”ר הלפרין איש תקשורת (עריכה והגשת חדשות בגלי צה”ל, ובהמשך בערוץ 10 ).

המרכז הרפואי זבולון מאגד את מיטב המומחים ברפואה היועצת תחת קורת גג אחת וכולל בין היתר מיון קהילתי, חדרי ניתוח, מכון אונקולוגי, מרכז בריאות אישה כולל מיון ומרפאת פוריות, מכון גסטרו, מכון לב, אורתופדיה, כירורגיה וכירורגיה פלסטית, מרפאת שד, פרוקטולוגיה, אורולוגיה, עיניים, א.א.ג, עור, נוירולוגיה, נוירוכירורגיה, מרפאת סוכרת, נפרולוגיה, ראומטולוגיה, אנדוקרינולוגיה, המטולוגיה, רדיולוגיה, מעבדה, בית מרקחת ובדיקות פולשניות בתחומים שונים.



 

“פעולות רבות שלרוב מבוצעות רק במסגרת בתי חולים או במרכזים פרטיים, מבוצעות בזבולון במסגרת ציבורית- ובקהילה”, אומר ד”ר הלפרין. “חלק גדול מהיועצים וממנהלי המחלקות בזבולון עובדים גם בבתי החולים, בעיקר במרכז הרפואי כרמל של כללית, אך גם בבתי החולים הממשלתיים.

“פרט לרופאים היועצים, יש בזבולון צוות מקצועי ומסור מכל הסקטורים, ובכלל זה מתחומי הסיעוד, רוקחות, מינהל, מחשוב, טכנולוגים רפואיים ועובדי מעבדה, טכנאי רנטגן , עובדים סוציאליים, יועצות תזונה , קלינאיות תקשורת ועוד”.

 

כפרניק 223568987-scaled מתיחת פנים במרכז הרפואי זבולון
כללית זבולון, בקרוב גידול של 50 אחוז

 

כשנשאל מה החזון שלו, השיב בצניעות: “אני עדיין בתהליך למידה. לפני שמדברים על שינוי או על ניסיון להטביע חותם, צריך קודם כל לשמור על הקיים ועל מה שנעשה עד כה. אין זה סוד שאנחנו שואפים כל העת למצוינות בשרות הן בקיצור אורכי התורים ובוודאי בזמן ההמתנה לקבלת הטיפול הרפואי. כמו כן , אנחנו מתכוונים לווסת שירותים נוספים מבתי החולים לזבולון. זו המגמה וזה כורח המציאות. כדי לאפשר זאת ,המרכז יעבור בשנים הקרובות שיפוץ משמעותי וגדול, של שני הבניינים ויצמח משטח של כ-8,000 מ”ר לכ-12,000 מ”ר. זה כמובן לא יקרה ביום אחד, זה מאוד מורכב, והבניה תבוצע בהדרגה בכדי למזער את הפגיעה – בשירותים שניתנים למטופלים. – אבל אני שמח לבשר שאנחנו כבר יוצאים לדרך”.

 

כפרניק 221334-scaled מתיחת פנים במרכז הרפואי זבולון
כללית זבולון מתרחבת

 

הזיהוי של המרכז הרפואי זבולון כבית חולים קהילתי קיבל משנה תוקף לפני כשנה, כאשר שירותי המיון הקהילתי ומחלקת הטראומה הורחבו לשעות הלילה (23:00) ולסופי שבוע וחגים. גם בלילות ובסופי שבוע יכולים מבוטחי הכללית לקבל שירות רפואי מקיף, למבוגרים ולילדים, כולל מענה אורתופדי וטיפול בפציעות תוך שימוש במידת הצורך במעבדה ובמכון הרנטגן המצויים המרכז.

אלו רק מקצת השירותים שניתנים יום יום על ידי 400 אנשי הצוות במרכז הרפואי זבולון, כשלנגד עיניהם המטרה היא אחת, לשים את המטופלים במרכז ואת איכות השירות שניתן להם בראש סדר העדיפויות.

ד”ר לילך צולר המנהלת הרפואית של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי מברכת את ד”ר הלפרין עם כניסתו לתפקיד: “אני בטוחה כי ד”ר הלפרין יבצע את תפקידו באופן מיטבי ומקצועי, תוך פיתוח השירות והצעדת המרכז הרפואי למצוינות”.

מנהל המחוז רונן נודלמן: “הקריה הרפואית זבולון בתנופת צמיחה משמעותית לטובת תושבי הקריות והאזור, אני שמח על מינויו של ד”ר אסף הלפרין למנהל המרכז, ד”ר הלפרין בעל ניסיון ניהולי רב ואני סמוך ובטוח כי ימלא את תפקידו בהצלחה רבה וביחד עם צוות המרכז יובילו את פרויקט ההרחבה והשדרוג במקצועיות וברגישות”.

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן