מתחם תיירות יוקרתי באגם המונפורט

יוזמה משותפת של קבוצות אבנון ורני צים: כפר נופש בהשקעה של 100 מיליון ₪ עם 12 וילות ו-30 דירות


 

מיכאל רוכוורגר, מפרסם היום בדה מרקר, על מיזם חדש של קבוצות “אבנון” ו”רני צים” – במסגרתו יוקם באגם המונפורט בגליל המערבי כפר נופש יוקרתי בשקעה של כ-100 מיליון ₪.

במתחם יהיו 12 וילות ו-30 דירות – כאשר המחירים לדירה, בה יוכלו להתארח עד שלושה זוגות, מוערכים ב-5,000 שקל ללילה; והלינה בוילה תנוע בטווח ממוצע של 6,000–8,000 שקל ללילה.

 

כפרניק 776888899767 מתחם תיירות יוקרתי באגם המונפורט
כפר נופש באגם המונפורט

 

כפי שהתפרסם בדה מרקר, “רני צים מרכזי קניות” מכרה באחרונה ל”קבוצת אבנון” בראשות תומר אבנון 50% מהקרקע במתחם אגם המונפורט במעלות-תרשיחא תמורת כ-15 מלש”ח. המיזם יהיה משותף, חלקו במימון עצמי ובאמצעות מימון של בנק מזרחי טפחות.

ההשקעה של “אבנון” ו”רני צים” בתחום זה נעשית מתוך הערכה כי הנישה מתפתחת. כפר הנופש באגם המונפורט יכלול מלון לצד מרכז מסחרי גדול ובו מסעדות, בתי קפה, סופרמרקט, חנויות נוחות ועוד. תחילת הבנייה של הפרויקט צפויה במחצית הראשונה של 2023, וכפר הנופש צפוי להתחיל לפעול במהלך 2024–2025.

עבור “קבוצת אבנון”, העסקה עם “רני צים” וכן עסקות נוספות דומות הן חלק מהחלטה אסטרטגית להיכנס לתחום המלונאות והתיירות ולהקים 10 כפרי נופש ומלונות עסקים בפריפריה בסגנון של דירות ונופש. לשם כך צפויה אבנון לצרף בקרוב לשורותיה מנהל בכיר בענף המלונאות.

 



 

ראש העיר מעלות תרשיחא ארקדי פומרנץ:

״אני מברך על ההתקדמות המשמעותית בתכנית לבניית כפר נופש חדש שיוקם באגם המונפורט. פרסום ההסכם שנחתם לאחרונה בין שתי החברות היזמיות ובנייתו העתידית של כפר הנופש החדש,  הם בבחינת מהלך משמעותי שמציב את מעלות תרשיחא במקום מרכזי על מפת התיירות ומחזק את מעמדה כמוקד תיירות חשוב ואטרקטיבי לתיירות פנים וחוץ. הנופים המדהימים של העיר, האטרקציות והפוטנציאל הרב שגלום בה,

“הייחוד שלה בשילוב ובמרקם החיים הקיימים בעיר, ותנופת התיירות הנמשכת, מחזקים מגמה זו. אנו ממשיכים לשקוד על פיתוח ומימוש תכנית אב מקיפה בנושא התיירות במעלות תרשיחא ולפנינו עוד אתגרים ויעדים רבים שאותם נצטרך לבצע.״

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-09-13-at-11.55.350000-scaled מתחם תיירות יוקרתי באגם המונפורט

 

אופיר עקיבא, מנכ”ל אגם מונפורט מרכז תיירות ונופש בע”מ: “אני שמח לבשר על התקדמות משמעותית בתכנית לבניית כפר נופש חדש שיוקם באגם המונפורט.

“פרסום ההסכם שנחתם לאחרונה בין שתי החברות היזמיות ובנייתו העתידית של מתחם הנופש החדש,  הם בבחינת מהלך משמעותי שמציב את אגם מונפורט במקום מרכזי על מפת התיירות ומחזק את מעמדו כמוקד תיירות חשוב ואטרקטיבי לתיירות פנים וחוץ. הנופים המדהימים של הגליל המערבי, האטרקציות והפוטנציאל הרב שגלום באגם הנפלא יחזקו מגמת תנופה ועלייה בהיבט הפיתוח התיירותי והתעסוקתי באזור.

“אנו ממשיכים לשקוד על פיתוח ומימוש  תכנית אב מקיפה בנושא התיירות ולפנינו עוד אתגרים ויעדים רבים שאותם נצטרך לבצע”.

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן