מרכז רפואי חדיש מוקם בנהריה

כללית: השקעה של 100 מיליון ₪ במבנה חדש במרפאת המייסדים נהריה


 

לאחר השלמת תהליכי התכנון, המכרזים והאישורים לקראת הקמתו של מרכז ענק, ראשון מסוגו בגליל המערבי, של רפואה יועצת –  עלה הדחפור על השטח והחלה הריסת המבנה הישן ברחוב המייסדים בנהריה בו פעלו בעבר מרפאות כללית הוותיקות.

עם יישור השטח, יחלו עבודות הבינוי להקמת מבנה בן שלוש קומות לגובה, בשטח של כ-4,000 מ”ר. בנוסף, עוד ייחפר באתר חניון ענק, גם הוא בעומק של שלוש קומות, אשר תוכנן כך שניתן יהיה להפעילו גם כמתקן ממוגן למתן שירותי רפואה בשעת חירום.

 

כפרניק 66575900006-scaled מרכז רפואי חדיש מוקם בנהריה
הריסת בניין כללית ברחוב המייסדים נהריה

 

 

כפרניק 6657866-scaled מרכז רפואי חדיש מוקם בנהריה

( צילומים: דוד חורש)

 

 



 

 

רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי: “הקמת המרכז החדש מהווה פריצת דרך בתנאי השירות הרפואי לתושבי נהריה והגליל המערבי לאחר שאנו מקימים בעבור מבוטחינו מרכז מפואר ומרווח בהשקעה של  כ-100 מיליון ₪. במרכז הרפואי שיוקם ירוכזו כלל שירותי הרפואה היועצת שלנו בעיר עם הרחבה נוספת ותשתית לעוד מגוון שירותים בעתיד.

“השירות יכלול רופאים יועצים במגוון מקצועות הרפואה, כגון: א.א.ג, אורתופדיה, עור, עיניים, סוכרת, ריאות, ראומטולוגיה, קרדיולוגיה, נוירולוגיה, מכון גסטרו, אורולוגיה, כירורגיה,  פלסטיקה ועוד שורה של מקצועות הרפואה השונים. כמו כן, יפעל במקום מרכז לבריאות האישה שבו יכונסו תחת קורת גג אחד מומחים בגינקולוגיה כללית ומרפאות ייעודיות, כולל מיון נשים ומעקב הריון בסיכון גבוה.

“לאתר החדש יועתק גם המיון הקהילתי לרפואה פנימית ולטראומה, שמהווה כתובת מועדפת למרבית המקרים הדחופים, במקום פניה לחדר מיון בבית חולים. התכנון כולל גם הקמת בית מרקחת מרווח ומונגש, כולל חדר למתן ייעוץ רוקחי אישי למטופלים שנוטלים מספר רב של תרופות, מעבדה לבדיקות דחופות, חדרי ניתוח בהם יבוצעו פעולות כירורגיות קטנות, חדר גבס ומכון הדמיה חדיש. כמובן, משרד מרווח וידידותי לבאי המקום.

“הקמת המרפאה הגדולה הינה חלק משורה של מהלכים שנוקטת כללית לסגירת פערים בין הפריפריה לבין איזור המרכז ובנהריה בפרט. רק לאחרונה הושלמה הרחבה ניכרת של טיפת החלב המרכזית בקניון נהריה ובימים אלה מתבצע שיפוץ מקיף של מרפאת יוספטל שתשנה את פניה לחלוטין.

רונן מרלי – ראש עיריית נהריה: ״כעיר מחוז שמהווה נהריה עבור כלל תושבי הגליל, שמנו כיעד לקדם ולהנגיש גם את שירותי הרפואה בתחומי העיר. אני מברך את הנהלת שירותי בריאות כללית על הבחירה בנהריה בהקמת מתחם רפואי מקצועי מוביל״.

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן