מצטיינים לשנה החדשה

רב"ט אוהד גוטליב ממעלות וטוראי תדהר אפרון משבי ציון


 

רב”ט אוהד גוטליב ממעלות, קיבל אות הצטיינות ממפקד החטיבה המרחבית “עציון” לרגל ראש השנה תשפ”ב, על עבודתו הקשה ומילוי תפקידו על הצד הטוב ביותר.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-09-23-at-20.47.50 מצטיינים לשנה החדשה
רב”ט אוהד גוטליב ממעלות – מצטיין חטיבתי עציון

 

גוטליב, בן 20, מתגורר במעלות-תרשיחא. לפני השירות הצבאי, היה בשנת שירות במסגרת גרעין של הצופים בחריש. שנת השירות היתה עבורו מאוד משמעותית, מעצימה ומכינה לקראת הגיוס לצבא. קוטליב התגייס באוקטובר 2020, עבר טירונות וקורס נהגי קו בבא”ח כפיר שאחריהם שובץ בחטיבה המרחבית “עציון” ביהודה ושומרון.

 

אוהד גוטבליב משתף: “בתחילת שירותי הסדיר לא הכרתי את התפקיד, אבל מהרגע הראשון בחרתי לבצע אותו על הצד הטוב ביותר. האני מאמין שלי הוא שביכולתי ליצוק לתוך התפקיד משמעות ולחוות חוויות שלא הייתי חווה בתפקידים אחרים. התפקיד מאתגר ודינאמי.

“אני מאוד מתרגש, לא ציפיתי להיות מצטיין. אני מאוד שמח שרואים את עבודתי ומעריכים אותה. בעיקר מודה על הזכות וההזדמנות”.

**

 



 

 

טוראי תדהר אפרון משבי ציון (מטה אשר) קיבל אות הצטיינות ממפקד חטיבה מרחבית 300. הוא משרת כעוזר קצינת מבצעים וקצינת ההדרכה.

 

 

כפרניק 5f14d2d5-7758-40bb-b104-8197b4e90164-scaled מצטיינים לשנה החדשה
טוראי תדהר אפרון משבי ציון, מצטיין חטיבתי

 

בתפקידו, מסייע אפרון לתפעול השוטף של תרגילי החטיבה בגזרה ועובד ללילות כימים בכדי לסייע בהבאת החטיבה לכשירות המבצעית הנדרשת.

“עם הגיוס היה ברור לי שהשירות שלי יהיה משמעותי”, אומר אפרון, “הגעתי במטרה לתרום ולתת מכל כולי במהלך השנים הקרובות. עכשיו זו המשמרת שלי. חשוב לי לעשות את הטוב ביותר, להשאיר חותם ותחושה חיובית בקרב חבריי לשירות ומפקדיי”.

במהלך השנה האחרונה שם לב תדהר אפרון שאין מי שינהל את החדר כושר בחטיבה והתנדב לקחת את אחראיות על עצמו. בזכותו הרבה יותר אנשים מודעים לחדר כושר ויודעים לנצל אותו ובתקופת הקורונה הוא מנהל אותו בקפסולות ושומר על בריאות חיילי החטיבה.

את האהבה של תדהר לספורט הוא פיתח כבר בגיל צעיר, שהתחיל להתאמן ולהתחרות בגלישת רוח. הוא הגיע עד הדרג האולימפי ואז החליט לשנות כיוון וללכת להתנסות בעוד אטרקציות שהים יכול להציע לו: סקיפר ומציל. הוא תמיד התבלט בתחומו ועכשיו הוא מקבל מצטיין מח״ט לכבוד החגים בחטיבה המרחבית שמגנה על ביתו בגבול לבנון ״עוצבת ברעם״.

 

צילומים: דובר צה”ל

 

 

 




תגובה אחת

  1. יואב הגב

    תדהר אתה בחור מרגש ,מדהים עם בגרות ונתינה עצומה מרגש לראות איך הפכת מנער לגבר , אני מאחל לך להמשיך להתפתח ואין ספק שתגיע רחוק אוהבים אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן