מסכמים את 2018 ופותחים את 2019


אשכול רשויות גליל מערבי: הטמנת פסולת, מסלולי אופניים, חיסכון באנרגיה ועוד

 

כפרניק es1 מסכמים את 2018 ופותחים את 2019
אשכול רשויות גליל מערבי

 

 

מועצת אשכול רשויות גליל מערבי אישרה את תכנית העבודה לשנת 2019, בישיבת מועצה מיוחדת בראשות יו”ר האשכול, שמעון לנקרי ומנכ”לית האשכול, יעל רון. בישיבה סוכם על הגדלת הפעילות באופן משמעותי, כאשר תהליכי חקיקה שהוביל האשכול במהלך 2018 יבואו לביטוי כבר בחודשים הקרובים עם יציאה למכרזי מדף חדשים לטובת הרשויות המעוניינות בכך.

שנת 2019 היא שנת העשור להקמת האשכול, ותכנית העבודה משקפת את כברת הדרך שנעשתה ואת השותפות שנרקמה עם משרדי הממשלה וגופים נוספים במהלך השנים. אם לפני עשר שנים החל האשכול כחלוץ בפיילוט ייחודי, היום כבר רואים את המודל פועל היטב בכל רחבי הארץ. במהלך השנה הקרובה יוביל האשכול מהלכים רחבים לשיפור איכות הסביבה לפיתוח כלכלי וכן לפיתוח חברתי.

במהלך הישיבה גם הוצג סיכום הפעילות של שנת 2018, שנה שכללה צמיחה משמעותית בהיקף פעילות האשכול. בין היתר הוביל האשכול הסכם להטמנת 80% מפסולת האשכול בהוזלה משמעותית, נחנכו שני מסלולי אופניים חדשים, תוקן חוק איגוד ערים והוקם איגוד ערים, הוחלפו 2,500 גופי תאורה בארבע רשויות החברות באשכול ועוד.

יו”ר אשכול רשויות גליל מערבי, שמעון לנקרי: “אנחנו פותחים את שנת 2019 לאחר שסיימנו הליך חקיקה להסדרת מעמדו הסטטוטורי של האשכול כאיגוד ערים. בנוסף להליכים אלו, אנו פותחים את שנת 2019 עם אישור של 24 מיליון ש”ח בתקציב השוטף ו-50 מיליון ש”ח נוספים עבור פרויקטים ייעודיים. נתונים אלו מצביעים על מעמדו ההולך ומתחזק של האשכול, ועל האמון הרב שהרשויות המקומיות ומשרדי הממשלה רוכשים לו”.

מנכ”לית אשכול רשויות גליל מערבי, יעל רון: “אני גאה בפעילות שעשינו במהלך שנת 2018 ובתוכניות שאושרו לשנה הקרובה. אני והצוות שעובד עמי רואים באשכול כמוביל בבניית מנגנוני עבודה משותפים הנשענים על ידע, יעילות ומועילות, חדשנות ושיתופי פעולה, ואני מאמינה שהפרויקטים העומדים לפתחנו בשנה הקרובה משקפים זאת בצורה הטובה ביותר”.


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן