מכרז לרכז/ת צהרונים

רונית וייץ: הילדים נשארים בידיים אוהבות ומחבקות * מיי-טל דרורי גנגרנוביץ': רונית חיה ונושמת חינוך בלתי פורמאלי


 

מיי-טל דרורי גנגרנוביץ’ – מנהלת המרכז הקהילתי כפר ורדים:

רונית וייץ שלנו מסיימת את תפקידה כרכזת הצהרונים בסוף ספטמבר וממשיכה לתפקיד הבא, מנחה פדגוגית בתכנית ניצנים.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-09-12-at-19.16.03-scaled מכרז לרכז/ת צהרונים
מכרז לרכז/ת צהרונים במרכז קהילתי כפר ורדים

 

מצד אחד כיף גדול שעובד מתפתח, גדל בארגון וממשיך הלאה – אבל  מצד שני היא תחסר לנו בנוף הארגוני והקהילתי. רונית חיה ונושמת חינוך בלתי פורמאלי, השקיעה את מירב מרצה בליווי הצוותים ובהכשרתם, בהעמקה ובהרחבה של התכנים הפדגוגיים בצהרונים, בקשר עם ההורים, ביצירת צהרון מיטבי עבור הילדים. זו הזדמנות לומר לרונית תודה על כל אלו, ולאחל לה שגם בדרך החדשה תפעל עם אותה אנרגיה חיובית, יצירתיות וחדווה כפי שפעלה אצלנו.

**



 

רונית וייץ כתבה להורים:

לאחר 4 שנים במערך הצהרונים אני ממשיכה לדרכי במסלול המקצועי בו בחרתי. את קליטת הילדים, ארגון הקבוצות וליווי הצוות אעשה במהלך החודש הקרוב.

 

כפרניק 118795755_2181694108642549_3963954046926705101_n מכרז לרכז/ת צהרונים
רונית וייץ: מצהרוני כפר ורדים לתכנית ניצנים

 

מבקשת להודות לכם ההורים על שסמכתם עליי בהובלת מערך הצהרונים בכפר ואפשרתם לי בפרגון ואהבה להיות בעשייה משמעותית ואוהבת עבור הילדים היקרים.

מבקשת להודות מקרב לב למיי-טל דרורי גנגרנוביץ’ על הניהול, מתן מענה זמין ומקצועי לכל צורך שלי, של הצוות ושל משפחות הצהרונים. תודה על האמון שהנהלת המרכז הקהילתי נתנה לי.

אני סומכת על הצוות היקר ומעריכה אותן מאוד. הילדים נשארים בידיים אוהבות ומחבקות. הודעה על איוש המשרה ופרטי מחליפתי תצא בהמשך.

באהבה גדולה❤️ רונית וייץ

 




תגובה אחת

  1. אלי הגב

    בשבוע שעבר פורסם שנטע עוזבת זאת החמצה גדולה ליישוב, נטע ביצעה עבודה יוצאת מן הכלל במשך שנים למען הספרייה והיישוב. עכשיו רונית אנשים טובים, חבל!

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן