מינויים ואלימות ברשתות

מליאת מ.מ. כפר ורדים: תאורת לד, תדמית הכפר, כיכרות, ורד הכפר, אורלב במקום בן שושן, הטבות המס ועוד


 

בישיבת מליאת מ.מ. מקומית כפר ורדים, שהתכנסה השבוע בהרכב מעט חסר (בריאות לחולים!) עלו  הנושאים הבאים (ראו ידיעה נפרדת על מינוי הגזבר יוסף בארי / ספי):

 

ראש המועצה אייל שמואלי עדכן על התקדמות מסוימת במתווה החלפת השטחים עם מעלות תרשיחא, לאחר שהועדה הגיאוגרפית המליצה (שוב!) על החלפת השטחים לאחר שקיבלה נתונים המתייחסים להשפעת המהלך על הטבות המס לכפר ורדים. הנושא נמצא בדיון משפטי במשרד הפנים, ובטיפולו המסור של עו”ד ד”ר מתן גוטמן ששכרה המועצה לעניין זה.

 

כפרניק IMG_20211215_201540-scaled מינויים ואלימות ברשתות

 

 

שמואלי העביר עדכון בנוגע לשיח ברשתות: “לצערנו שוב החודש אנחנו עדים לשיח רשתות שמתעורר מדי כמה חודשים ולאורך שנים רבות ,שיח שגובל בקו אלים. ברור שהדעות הן אובייקטיביות וסובייקטיביות והביקורת חשובה ,לכן המועצה ואני בראשה מקיימים שקיפות ונגישות לכל פונה.

“שיח פומבי לבטח בסגנון לא ראוי אינו משרת את תדמית הישוב להבאת משפחות צעירות לכפר אלא אף גורע מתדמיתו. זירת הניהול של הישוב מתרחשת בישיבות המועצה הפתוחות ובוועדות השונות אך לא ברשתות החברתיות ,טוב יהיה שנזכור שאנו מהווים מודלינג לילדנו”.

 

המועצה החלה בתהליך של התייעלות אנרגטית והחלפת תאורת הרחוב לפנסי לד חסכוניים. נעשה ניסיון ראשוני ברחוב דישון במספר צבעים שונים של 3000 K וממתינים לנורות 2700 K שאמורות להגיע בקרוב מחו”ל.

 

התקבלו פידבקים טובים מאוד על מפגש התושבים שנערך במארג בתחילת השבוע בנוגע לתכנית האסטרטגית כפר ורדים 2030 (להוציא מעט התלהמות בשלב השאלות), ובקרוב יערכו מפגשי שולחנות עגולים.

 

כפרניק IMG_20211215_201609-scaled מינויים ואלימות ברשתות

 

משרד התחבורה הורה להקפיא את כל ההרשאות לפרויקטים הנוגעים לצמתים וכיכרות שטרם החלו בעבודות. שמואלי עדכן כי נערך דיון בנושא במרכז השלטון המקומי, וסוכם שוועדה מיוחדת תדון עם משרד התחבורה בכל פרויקט באופן פרטני. הקפאת ההרשאות עלול לעכב את הכיכר על דרך ההר לכיוון רחוב גלבוע והגולדן וילג’, ואת המהלך להסדרת צומת הכניסה לכפר ורדים מכיוון 854 (תפן).

שמואלי אמר שיש כבר קבלן זוכה במכרז לכיכר על דרך ההר, ויתכן וזו תהיה עילה להמשך תהליך הביצוע. כן הסביר את כוונתו להמשיך לקדם, יחד עם נתיבי ישראל, את סלילת נתיב ההאצה בפניה ימינה מכפר ורדים לכיוון תפן (במקום כיכר).

 

 

חברת א.מ.צ. שמש זכתה במכרז לפיתוח שכונת לבונה (מעל לרחוב מירון) ותתחיל בעבודות בעוד שבועות ספורים.

 

**

 

 



 

 

המועצה אשרה פה אחד שני מינויים:

 

כפרניק IMG_20211215_200209-1-scaled מינויים ואלימות ברשתות

 

דודי אורלב במקום מיה בן שושן לנציג המועצה בהנהלת המרכז הקהילתי. החלפת החברים בשל דרישת משרד הפנים לאיזון מגדרי.

 

חבר המעצה טוביה ארז מונה כנציג המועצה בשיח ובמו”מ מול חברת צ.פ המקימה את “ורד הכפר”. החברה ביקשה עוד התרחבות (אחוזי בניה) ושמואלי מסר כי דבק בעמדתו כי לא יהיו הקלות מעבר לאלו הנמצאות בחוק (שבס-כחלון בעגה המקצועית).

בכל מקרה, מכיוון שלשמואלי גם נגיעה אישית במתחם (חמותו רכשה בית בשכונה), סוכם שארז יהיה נציג המועצה בהתדיינות עם צ.פ.

 

 

 

 




תגובה אחת

  1. בן עמי הגב

    יפהההה

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן