מחלקת נשים, פרחים וגולני

המרכז הרפואי לגליל: פרופ' ליאור לבנשטיין מנהל אגף נשים ויולדות * חלוקת פרחים לדו-קיום * ביקור סיירת גולני


 

פרופ’ ליאור לבנשטיין נכנס לתפקידו החדש כמנהל אגף נשים ויולדות במרכז הרפואי לגליל בנהריה, לאחר שנבחר במכרז למחליפו של פרופ’ יעקב בורנשטיין, שפרש לגמלאות.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-05-26-at-11.55.49-scaled מחלקת נשים, פרחים וגולני
פרופ’ ליאור לבנשטיין צילום: רוני אלברט

 

 

פרופ’ לבנשטיין (52), נשוי לד”ר טלי לבנשטיין, מנהלת מרפאת בונן חיפה, ואב לאיתי (22), נועה (18) ורועי (13.5); סיים בשנת 2005 את התמחותו בתחום הגינקולוגיה בקריה הרפואית רמב”ם. עם תום ההתמחות עבר התמחות-על של שלוש שנים בתחום כירורגיית שיקום רצפת האגן במרכז הרפואי האוניברסיטאי לויולה (Loyola) בשיקגו, הנחשב לאחד המובילים בתחומו בארה”ב. במקביל סיים תואר שני במחקר קליני. בשיקגו התמחה פרופ’ לבנשטיין בשיטות כירורגיות מתקדמות, ובהם ניתוחים רובוטיים ולפרוסקופיים, ניתוחים בגישה נרתיקית, הזרקת בוטוקס והשתלת קוצב לשיפור תפקוד שלפוחית השתן.

בשנת 2008, חזר פרופ’ לבנשטיין לרמב”ם, שם הקים את השירות האורוגינקולוגי ועמד בראשו. בהמשך מונה גם למנהל היחידה לגינקולוגיה בקריה הרפואית. החל משנת 2010 הטמיע ברמב”ם את הכירורגיה הרובוטית בתחום הגינקולוגי.

בשנת 2016 השתתף פרופ’ לבנשטיין בתוכנית “ענבר” (עתודה ניהולית של משרד הבריאות), וכן השלים במקביל תואר שני בניהול מערכות בריאות (MHA) באוניברסיטת חיפה ובמינהל עסקים (MBA) באוניברסיטת ת”א. עוד השלים התמחות-על במינהל מערכות בריאות ברמב”ם ובמשרד הבריאות.

בנוסף, שימש במשך שבע שנים פרופ’ חבר קליני בטכניון והיה יו”ר החוג לגינקולוגיה ומיילדות בביה”ס לרפואה בטכניון.

פרופ’ לבנשטיין: “בחזוני אני רואה את אגף נשים ויולדות מהווה מרכז מצוינות מוביל באזור הצפון בניתוחים גינקולוגיים, גינקואונקולוגיים ואורוגינקולוגיים. כמו כן, עפ”י תפיסתי יהווה האגף מוקד משיכה ליולדות בצפון הארץ, תוך הובלה במתן שירות רפואי וסיעודי, באווירה אינטימית עם צוות מקצועי תומך, מסור ואמפטי. כמו כן יהווה האגף אבן שואבת חינוכית עבור סטודנטים לרפואה, סטאז’רים ומתמחים, עם מחקר והוראה ברמה גבוהה”.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום, איחל הצלחה לפרופ’ לבנשטיין עם כניסתו לתפקיד והודה לפרופ’ בורנשטיין על עבודתו המסורה והמקצועית.

**

 

 



 

 

אמני סויטי, מרלן סוסן, רותי עופר ואביגיל לוי – מחלקות פרחים (צילומים: רוני אלברט)

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-05-26-at-17.00.14-scaled מחלקת נשים, פרחים וגולני
אמני סויטי, מרלן סוסן, רותי עופר ואביגיל לוי

 

על רקע העימותים הקשים שהתקיימו בעכו וביישובים נוספים בין יהודים וערבים, חילקו ארבע מתנדבות מעמותת י.ע.ל שבמרכז הרפואי לגליל בנהריה – שתי יהודיות, נוצריה ומוסלמית – פרחים לעובדים ולמטופלים יהודים וערבים בביה”ח.

את הרעיון לחלוקת הפרחים העלתה המתנדבת אמני סויטי, מוסלמית תושבת אבו סנאן, בשיתוף עם יו”ר י.ע.ל במרכז הרפואי, יפה אורי. יחד עם סויטי חילקו את הפרחים רותי עופר ואביגיל לוי היהודיות ומרלן סוסן הנוצריה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-05-26-at-17.00.13-scaled מחלקת נשים, פרחים וגולני

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-05-26-at-17.00.14-1-scaled מחלקת נשים, פרחים וגולני

 

אמני סויטי: “כערביה ישראלית מוסלמית הדוגלת בדו-קיום, חשבתי מה אפשר לעשות כדי לעודד אהבת חינם, פיוס וסובלנות, ולדעתי דברים כמו חלוקת פרחים לעובדים ולמטופלים מכלל הדתות, הם צעד ראשון בדרך חזרה לשגרה. אני שמחה שיחד עם עמותת י.ע.ל הוצאנו את היוזמה אל הפועל”.

**



 

 

אתמול (25.05.21) נערך ביקור של לוחמי סיירת גולני במרכז הרפואי לגליל בנהריה. (צילום דובר צה”ל)

 

כפרניק 3f507bbf-64b5-4211-a9c9-bef38dced2ff-scaled מחלקת נשים, פרחים וגולני
סיירת גולני בבית חולים נהריה

 

הלוחמים הגיעו במטרה לשמח את המטופלים, ילדים ומבוגרים כאחד. הלוחמים, שמשרתים בפלגה א’ של סיירת גולני, ביקרו במחלקת מיון ילדים ובמחלקה הנפרולוגית (דיאליזה) וחילקו חבילות שי עבור אותם המטופלים במרכז הרפואי.

 

כפרניק 5c46bb27-f824-4d8d-a5ba-a93cd91484c5-scaled מחלקת נשים, פרחים וגולני
סגן נתנאל פרומן: חשוב להחזיר אהבה

 

מפקד הצוות, סגן נתנאל פרומן, משתף על התחושות: “בדרך כלל אנחנו בצד המקבל ועכשיו היה לנו חשוב להיות בצד הנותן. אחרי שקיבלנו חיבוק נפלא מעם ישראל בימים מבצעיים חשובים, היה לנו חשוב להחזיר אהבה. זה היה ביקור מרגש אותו נזכור זמן רב”.

 

כפרניק 5af9a2fd-e754-4935-82bf-bac5fac2a9d6-scaled מחלקת נשים, פרחים וגולני

 

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן