מהפך בעיריית מעלות-תרשיחא

הלן שחאדה החליפה את כמיל עודה במליאה * יוגב אפוטה במקום שמעון בן נעים כסגן ומ"מ בשכר * האופוזיציה: לבחון את תקינות מינוי אפוטה


 

מליאת עיריית מעלות-תרשיחא הדיחה השבוע את שמעון בן נעים מתפקידו כסגן ומ”מ ראש עיריית מעלות-תרשיחא ומנתה תחתיו את יוגב אפוטה לתפקיד במשרה חלקית – וזאת לאחר מספר ניסיונות סרק בעבר.

המהלך צלח, בין היתר, בעקבות התפטרותו של עו”ד כמיל עודה מחברותו במליאה – וכניסתה של הלן שחאדה במקומו. שחאדה הצטרפה לקואליציה ושינתה את המאזן ל-7:6, לאחר שבחודשים האחרונים היתה הקואליציה במיעוט. 

האופוזיציה פנתה ליועמ”שית העירייה לבדוק את חוקיות מינויו של אפוטה כסגן ומ”מ בשכר ב-75% משרה.

 

כפרניק 99876789-scaled מהפך בעיריית מעלות-תרשיחא
שבעת חברי הקואליציה בעיריית מעלות-תרשיחא

 

מעיריית מעלות-תרשיחא נמסר כי זו הפעם הראשונה בתולדות העירייה בה מכהנת אשה חברת מועצה מתרשיחא.

הלן שחאדה, תושבת תרשיחא בת 57, נשואה+2 – ועוסקת בניהול משרד הנדסה ובנוסף מנהלת תחנת בדיקות אנטיגן מוסדי כולל בדיקות הדרושות לנסיעות לחו”ל. הלן מחזיקה בתעודת הנדסאית תעשייה וניהול מלימודיה במכללת הגליל המערבי ומוכרת בתרשיחא כפעילה חברתית בולטת ופעלה בין היתר שנים רבות בעמותת הספורט בתרשיחא.

 

כפרניק 999867666-scaled מהפך בעיריית מעלות-תרשיחא
נחלה טאנוס והלן שחאדה

 

שחאדה מונתה לתפקידה כחברת מליאת עיריית מעלות-תרשיחא לאחר שחבר מועצת העיר עו”ד כמיל עודה התפטר מחברותו במועצת העיר ואף המועמד הבא אחריו ברשימה ד”ר אליאס חדד, וויתר ובחר שלא להצטרף למועצת העיר. מיד לאחר השבעתה הרשמית אמרה חברת המועצה החדשה: “באתי לשרת את העיר כולה באופן כללי, יחד עם זאת כמובן שאתמקד בקידומם של נושאים הנוגעים לפיתוחה של תרשיחא ורווחת התושבים. אני מודה לראש העיר וחברי המועצה על האמון שנתנו לי ובטוחה שאצדיק את האמון הזה באמצעות העשייה למען העיר ותושביה”.

 

כפרניק 999532456-scaled מהפך בעיריית מעלות-תרשיחא
הלן שחאדה: אתמקד בקידומם של נושאים הנוגעים לפיתוח תרשיחא

 

 



 

ראש העיר ארקדי פומרנץ בירך את חברת המועצה החדשה לרגל מינוייה, איחל לה הצלחה רבה בתפקידה ואמר כי “מחכה לכולם עוד עשייה רבה וכי הוא בטוח שנצליח לעבוד בשיתוף פעולה מלא למען קידומה ופיתוחה של העיר מעלות תרשיחא”. חברי מועצה נוספים הן מהקואליציה והן מהאופוזיציה הצטרפו לברכות ואיחלו לחברת המועצה החדשה הצלחה רבה בתפקידה הציבורי.

 

כפרניק 99877990-scaled מהפך בעיריית מעלות-תרשיחא
הקואליציה במעלות-תרשיחא: יוגב אפוטה במקום שמעון בן נעים כסגן ומ”מ

 

בהמשך הישיבה  נדון סעיף נוסף על סדר היום ובמסגרתו אישרה המועצה ברוב באופן רשמי את פיטוריו של סגן ומ”מ רה”ע לשעבר שמעון בן נעים ומינתה במקומו את יוגב אפוטה כסגן ומ”מ בשכר במשרה חלקית.

 

צילום: אילן אוחנה, דוברות מעלות-תרשיחא

 



 

חברי האופוזיציה (שמעון  בן נעים, שמעון משה, שמעון ביטון, מוטי בן דוד ונזיל אנדריאוס) בעיריית מעלות-תרשיחא במכתב לעו”ד ענבר בן סימון, יועמ”שית לעירייה:

 

כפרניק 223268978-scaled מהפך בעיריית מעלות-תרשיחא
חמישה חברי מליאת העירייה ליועמ”שית בן סימון: בדקי מינוי יוגב אפוטה לסגן בשכר

 

 

כפרניק 2232411177868-scaled מהפך בעיריית מעלות-תרשיחא

 

 

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן