כשאדלשטיין פגש את ברהום


שר הבריאות בביקור בבית חולים נהריה: נצמצם הפערים הרפואיים בין המרכז לפריפריה

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-12-08-at-18.22.16-scaled כשאדלשטיין פגש את ברהום
יולי אדלשטיין במרכז הרפואי לגליל. צילום: דוברות משרד הבריאות

 

שר הבריאות, יולי אדלשטיין, ערך היום (שלישי 8/12/20) ביקור מקצועי במרכז הרפואי לגליל בנהריה, כאורחו של מנהל המרכז, פרופ’ מסעד ברהום.
לשר אדלשטיין התלוו בכירי משרד הבריאות, ובהם ראש חטיבת הרפואה ד”ר ורד עזרא, מנהלת מחלקת נהלים וסטנדרטים ד”ר סיגל ליברנט-טאוב, וראש חטיבת בתי החולים הממשלתיים ד”ר דודו דגן. בביקור נכח גם מנכ”ל וגזבר המועצה המקומית כסרא-סמיע, מהדי נסראלדין.

הביקור החל באודיטוריום שבמרכז לחינוך לבריאות ע”ש אנגל, שם הציג פרופ’ ברהום את תמונת המצב הנוכחית במרכז הרפואי, וסקר את הישגי המרכז והאתגרים לקראת העתיד.
לאחר מכן ביקר שר הבריאות במחלקת הקורונה כתר מונשמים, שוחח עם הצוותים השונים והודה להם על עבודתם.
בשיחתו עם הצוותים הרפואיים התייחס אדלשטיין לנושא החיסונים ואמר: “אנו מקווים מאוד שיש לנו אור בקצה המנהרה. הצלחת החיסון תלויה מאוד גם בהיענות הצוותים הרפואיים. אני מקווה שבזכות המאמץ שלכם והמאמצים שאנו עושים, הן בהבאת החיסונים והן בשיפור הבדיקות המהירות, נוכל לחזור לשגרה. עד אז אסור להיכנס לשאננות וחובה על כולנו להקפיד לשמור על הנחיות משרד הבריאות”.

בהמשך הביקור הציג פרופ’ ברהום בפני שר הבריאות את מנהלי המחלקות, אותם ביקש להוקיר על עבודתם ועל עבודת הצוותים שעובדים תחתם, במיוחד בתקופה מאתגרת זו.
אדלשטיין, שנשא דברים מעל במת האודיטוריום, אמר: “אחד הדברים שהכי מדאיגים אותי מיומי הראשון בתפקיד, הוא הפערים בין הפריפריה ומרכז הארץ בתחום הבריאות, וחרטתי על דגלי להביא לצמצום הפערים הללו”.
בתשובה לסוגיה שהעלה פרופ’ ברהום, על כך שהוא נאבק מזה זמן רב להביא למרכז הרפואי מיכשור רפואי וטכנולוגי חדיש, אמר השר: “אני מבין את המצוקה שלכם ועושה מאמצים כדי להביא לכם בשורות משמחות כבר בשבועות הקרובים”.
פרופ’ ברהום הודה לשר הבריאות ולבכירי המשרד על הביקור, תוך שאמר כי הוא רואה בשר אדלשטיין שותף ומנהיג יוצא דופן, וכי אין לו ספק שהוא ימשיך גם בעתיד לסייע רבות למרכז הרפואי.

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן