ילדי מעלות בידיים טובות

חדש מרפאת מעלות כללית: ד"ר יבגניה בלנוב מומחית ברפואת ילדים הצטרפה לד"ר סבטלנה אוסטרובסקי רופאת הילדים הוותיקה במרפאה


 

מרפאת מעלות מרכז של כללית “התחדשה” לאחרונה בד”ר יבגניה בלנוב מומחית ברפואת ילדים ובעלת תעודת הסמכה לאבחון וטיפול ב ADHD, שהצטרפה לד”ר סבטלנה אוסטרובסקי רופאת הילדים הוותיקה במרפאה.

 

כפרניק 999785121344-scaled ילדי מעלות בידיים טובות
כללית מעלות: ד”ר יבגניה בלנוב, מומחית ברפואת ילדים

 

ד”ר בלנוב, תושבת כרמיאל, נשואה ואמא לשני ילדים. היא התמחתה ברפואת ילדים במרכז הרפואי זיו שבצפת ובהמשך עשתה קורס בפסיכיאטריה של הגיל הרך באוניברסיטת תל אביב וקורס אבחון וטיפול ב-ADHD. חלומה להיות רופאה התגבש כאשר הייתה בת שמונה ואשפוז ממושך בבית חולים גרם לה להתאהב בעבודת הצוותים הרפואיים. למרפאת מעלות היא הגיעה לאחר שעבדה מספר שנים כרופאת ילדים במרפאת עכו עמידר ולפני כן עבדה במכוני התפתחות הילד של כללית בכרמיאל ונהריה. בנוסף להיותה רופאת ילדים במרפאה, היא נותנת שרות גם בטיפת חלב הממוקמת במרפאה.

ד”ר בלנוב חונכת ומדריכה סטודנטים רבים לרפואה במהלך השנה, ואומרת כי “מאוד נהנית לחנוך ולהדריך את הדור הבא ברפואה ובמקביל לומדת מהם המון”.

את זמנה החופשי ד”ר בלנוב אוהבת לבלות בטיולים בארץ ובחו”ל. טיול אחד מיוחד היה דווקא במסגרת התפקיד, כאשר ד”ר בלנוב הציגה בכנס בניס שבצרפת, עבודה בנושא שימוש מותאם במכשיר אינהלציה לילדים וזכתה בפרס על עבודה זו.

 



 

ד”ר בלנוב: “אני שמחה להצטרף לצוות המרפאה ומאוד אוהבת את עבודתי כרופאת ילדים, אני נהנית לראות חיוך של ילד בריא ומרוצה ושל אמא ואבא רגועים. חשוב לי להעניק שירות מקצועי ואישי לכל ילד ולכל משפחה שמגיעה אלי, להיות קשובה לצרכי הילדים וההורים ולהכיר את הסיפור המשפחתי”.

מרפאת מעלות בניהולו של ד”ר ג’ובראן יוסף מעניקה שרות לכ-7,900 מטופלים וניתנים בה שירותי משרד, שרותי סיעוד ובית מרקחת המעניקים שירות למטופלים עד שעות הערב. במרפאה ניתנים מגוון רחב של שירותים כגון: רפואת משפחה, ילדים, עיניים, כירורגיה, נשים, גסטרואנטרולוגיה, אורתופדיה, נפרולוגיה, כירורגית כלי דם, גריאטריה, אף אוזן וגרון, נוירולוגיה, קרדיולוגיה, עור, תזונה ודיאטה וליווי נשים בהריון. בנוסף, ישנה יחידת טיפת חלב במרפאה.




תגובה אחת

  1. בר הגב

    הייתי אצלה השבוע עם הבת שלי
    הרגשתי את האנרגיות הטובות של האישה השמחה הזו
    פשוט זכיה בשביל המרפאה
    היא באמת התעניינה גם בהורים
    ממש קסם של רופאה
    שיהיה לך בהצלחה יבגניה
    את מיוחדת במינה

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן