חקלאי מבטיח ממושב בצת

ניר ישראל מגדל 700 דונם אבוקדו בגליל המערבי ונבחר להיות בין "40 הצעירים המבטיחים בחקלאות"


 

נציגות גם לגליל המערבי ברשימת “40 הצעירים המבטיחים בחקלאות”:

ניר ישראל, בן 33 ממושב בצת, דור שלישי בחקלאות, כיום מתפעל את המשק ומטע האבוקדו שהינו מהגדולים בארץ. סבו של ניר היה ממקימי מושב בצת, וכילד אהב לעבוד בשדות עם סבו משה (וסבתא חנה) ואביו מרדכי (ואמא ציפורה), ולטייל במטעי האבוקדו של משפחתו.

 

כפרניק NIR66-scaled חקלאי מבטיח ממושב בצת
ניר ישראל, חקלאי מצטיין ממושב בצת

 

לאחר שירותו הצבאי עבר ניר ישראל ולהתגורר בערבה, שם עבד במשתלות ובגידולי שדה שונים, וניהל מערכות השקיה. בתום השנה החליט לשוב לשורשיו והצטרך למשק המשפחתי במושב בצת.

כיום ניר הינו המתפעל הבלעדי של מטע האבוקדו של משפחתו המתפרס על 700 דונם. “החלום שלי להמשיך ולהתפתח בעבודת החקלאות, אני מאוד מקווה למשוך אנשים צעירים אל תוך עבודת החקלאות בישראל”, ציין ניר.

 



 

 

אירוע ההוקרה לחקלאים יערך במסגרת “וועידת ישראל לחקלאות” –  ב-8-9.12.21 בהשתתפות שרים, חברי כנסת, ראשי ארגונים חקלאיים וחקלאיים מכל רחבי הארץ.

צוות מקצועי מיוחד של הוועידה ביצע בחודשים האחרונים מיפוי מעמיק ויסודי על מנת לבחור את רשימת הצעירים המבטיחים בחקלאות הישראלית. לאחר בחינת המועמדים מענפי החקלאות השונים  נבחרו 40 הצעירים המבטיחים בחקלאות לשנת 2021 של וועידת החקלאות של ישראל.

לצד חקלאים מבטיחים מכל רחבי הארץ נבחר גם ניר ישראל, תושב בצת שבגליל המערבי כאחד מבין 40 הצעירים המבטיחים בחקלאות, שמובילים משקים ומביאים דם צעיר ומחשבה טכנולוגית מודרנית לחקלאות הישראלית. ראוי לציין כי רבים מבין אלו שנבחרו בשנים האחרונות לצעירים המבטיחים של הוועידה ביצעו התקדמות משמעותית וכיום משמשים בתפקידי מפתח בעולם החקלאות הישראלית ומצעידים את החקלאות הישראלית בגאון קדימה!

חיים אלוש מנכ”ל משוב וועידת ישראל לחקלאות ציין: “השנה ביצענו באמצעות וועדה מיוחדת מיפוי מעמיק של רשימת הצעירים המבטיחים בחקלאות, מדובר בדור המשך, צעירים נמרצים, אידיאולוגיים המגיעים לחקלאות מתוך אהבה ומסירות ומביאים איתם את הטכנולוגיה המודרנית שתאפשר למדינת ישראל להמשיך להוביל את החקלאות העולמית ואנחנו גאים בנציגות המרשימה של הצעיר המבטיח, ניר ישראל מהגליל המערבי!”.

 




תגובה אחת

  1. מירי הגב

    ניר
    גאווה שכן יקר
    מלח הארץ.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן