חנוכת תחנת גליל מערבי


משטרת ישראל פתחה תחנה בכפר יאסיף במעמד אוחנה, כהן, עמר, חכרוש ורונן

 

כפרניק 73Ox5SYA-scaled חנוכת תחנת גליל מערבי
טקס חנוכת תחנת משטרת גליל מערבי בכפר יאסיף

 

היום נערך, במתכונת מצומצמת, טקס חנוכת תחנת המשטרה החדשה בכפר יאסיף – תחנת גליל מערבי וזאת במעמד השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, מ”מ מפכ”ל המשטרה ניצב מוטי כהן, מפקד מחוז חוף ניצב פרץ עמר, ראש המנהלת לשיפור שירותי משטרה לחברה הערבית ניצב ג׳מאל חכרוש, מפקד תחנת גליל מערבי סנ”צ יניב רונן וראשי רשויות.

תחנת גליל מערבי תספק שירותי משטרה מיטביים ומענה איכותי ונגיש יותר לכ-70,000 אזרחים בששה ישובים: אבו סנאן, כפר יאסיף, ירכא, ג’וליס, ג’דייה-מכר וטל אל. הקמת התחנה תחזק ותשפר את האפקטיביות של המשטרה בתחום השירות לציבור, הלחימה בפשיעה על כל גווניה, הביטחון האישי והסדר הציבורי ולמען האזרחים שומרי החוק.

 

כפרניק LbAmnlOw-scaled חנוכת תחנת גליל מערבי

 

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה: “מדובר בבשורה של ממש לציבור שכן תשתית של משילות, חוק וסדר היא ערובה לפיתוח אזורי, לצמיחה ולהתחדשות. המשימה שכל אחת ואחד משוטרי ומפקדי התחנה נושא על כתפיו היא שליחות אנושית מהמעלה הגבוהה ביותר. זהו גם יעד מרכזי שהצבתי עם כניסתי לתפקיד – חיזוק אכיפת החוק, הגברת האמון ושיפור השירות לחברה הערבית. אינני מתכוון לייפות את המציאות. היא מוכרת לכולנו. יותר מדי צעירים שלא יזכו להתבגר, יותר מדי חיים שנגדעו, יותר מדי צער וסבל וכאב הביאו הפשיעה והאלימות. הנתונים קשים, לעיתים קורעי לב, והם אינם נותנים מנוח. כדי לשנות את המגמה ולהביא לשינוי שכולנו משוועים לו – דרושה עשייה משמעותית, עמוקה, רחבה ולאורך זמן. חניכת תחנת הגליל המערבי בחברה הערבית היא ביטוי לעשייה זו. מדובר בחוליה בשרשרת ארוכה של פעולות שאנו מובילים, אשר הוכיחה את עצמה כקריטית בדרך להשגת המטרה. בכל מקום בו נפתחה תחנה ויש נוכחות משטרתית – אמון ציבור התושבים במשטרה עולה. זו הסיבה שבשנים האחרונות ממשלת ישראל, המשרד לביטחון הפנים ומשטרת ישראל השקיעו משאבים רבים לחיזוק שירותי המשטרה לחברה הערבית”.

מ”מ מפכ”ל המשטרה, ניצב מוטי כהן: “מזה תקופה ארוכה, משטרת ישראל ממקדת פעילותה בחברה הערבית. הקמנו תחנות ויחידות, הקצנו משאבים והגברנו את הקשב האירגוני בכוח אדם ובאמצעים טכנולוגיים. בתחום המאבק בפשיעה, אנו משקיעים את מיטב המשאבים והאמצעים העומדים לרשותנו ומטפלים באופן נחוש ובלתי מתפשר בגורמי הפשיעה בחברה הערבית. המיקוד המבצעי של משטרת ישראל הוא אכיפת עבירות חמורות למען חיזוק ביטחונו האישי של האזרח. תחנות המשטרה הן הקו הקדמי ובמסגרתן נעשות פעולות השיטור המשמעותיות ביותר. כל תחנה וכל נקודת משטרה חדשה, מייצרת עוד הזדמנות למגע ולשיח חיובי של האזרחים עם המשטרה, כזה שמייצר בהדרגה את השינוי המיוחל”.

מפקד מחוז חוף ניצב פרץ עמר: “זהו מעמד מרגש וחשוב המהווה יום חגיגי לשוטרי התחנה וכמובן גם לתושבים אשר החלו לקבל את שרותי המשטרה המגיעים להם. גזרת תחנת גליל מערבי כוללת 5 כפרים, חמש מועצות ומרכז אורבני גדול וצפוף במיוחד המונה למעלה מ- 70,000 תושבים, המהווים אוכלוסייה הטרוגנית בה חיים בהרמוניה אוכלוסיות מדתות שונות: מוסלמים , דרוזים, נוצרים ויהודים. זהו מאפיין ייחודי וחשוב לאזור. לגזרת התחנה מאפיינים ייחודיים ואתגרים עצומים בעיקר הטיפול בתופעות הפשיעה שמציב אותנו מול אתגר לא קטן. המטרה העיקרית שלנו הינה מציאת מסלול משותף יחד עם הרשויות להביא לשיפור תחושת הביטחון והשירות לתושבי הסביבה, דרך הטיפול בתופעות הפשיעה ואנו מאמינים כי רק בפעולות משותפות נוכל להשיג מטרה זו”.

 

(צילומים: משטרת ישראל)

 

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן