הצטיינות למורים ולמחלקות

המרכז הרפואי לגליל: הצטיינות לפגייה, למחלקת ילדים ופנימית ב' * ח"כ ולדימיר בליאק בביקור בבית החולים


 

במרכז הרפואי לגליל בנהריה התקיים לאחרונה טקס חלוקת תעודות הוקרה ל-42 מורים-רופאים מצטיינים ולשלוש מחלקות מצטיינות, מטעם הפקולטה לרפואה ע”ש עזריאלי של אוניברסיטת בר-אילן בגליל.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-06-16-at-15.50.04-scaled הצטיינות למורים ולמחלקות

 

הטקס נערך במעמד דיקן הפקולטה, פרופ’ קרל סקורצקי; המשנה לדיקן לחינוך רפואי, פרופ’ אריק שינוול; ראשת היחידה להערכה ולקידום ההוראה בפקולטה, ד”ר נעמי דיקמן, ומנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום, שנשאו דברי ברכה.

פרופ’ ברהום אמר, כי ההוראה אינה רק לימוד פשוטו כמשמעו, אלא מהווה מצפן, מגדלור ורכישת ידע, ולא פחות מכך –  רכישת ערכים וסגנון חיים, ובעיקר “דרך חיים”. בטקס השתתפו המורים המצטיינים, בני משפחה וכן עובדים מהמרכז הרפואי והפקולטה לרפואה.

דיקן הפקולטה, פרופ’ סקורצקי, הודה למרכז הרפואי ולפרופ’ ברהום, תוך שהעלה על נס את שיתוף הפעולה החשוב.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-06-16-at-15.50.07-scaled הצטיינות למורים ולמחלקות

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-06-16-at-15.50.06-scaled הצטיינות למורים ולמחלקות

 

בהמשך עלו המורים בזה אחר זה לבמת האודיטוריום וקיבלו את תעודות ההצטיינות. כמו כן, שלוש מחלקות קיבלו תעודות הצטיינות: מחלקת הפגייה, מחלקת ילדים ופנימית ב’.

בשם המורים המצטיינים נישאו דברים ע”י ד”ר אלית ארנון-שלג (ממצפה הילה, רעייתו של סגן מנהל המרכז הרפואי לגליל, ד”ר צבי שלג).

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-06-16-at-15.50.07-1-scaled הצטיינות למורים ולמחלקות

 

הפקולטה לרפואה של בר-אילן בצפת, שנוסדה בשנת 2011, מכשירה רופאים וחוקרים מובילים בתחומם להעניק טיפול רפואי מתקדם, לצד ביצוע מחקר משמעותי. כשני שליש מהסטודנטים בפקולטה מגיעים למרכז הרפואי לגליל, לשם התנסות קלינית במחלקות השונות. כמו כן, רבים מהרופאים במרכז הרפואי משמשים בתפקידי ניהול והוראה בפקולטה.

 

צילומים לעיל באדיבות המרכז הרפואי לגליל

 

**



 

ח”כ ולדימיר בליאק (יש עתיד) ערך ביקור היכרות במרכז הרפואי לגליל. הוא נפגש עם חברי ההנהלה הבכירה, קיבל ממנהל המרכז הרפואי פרופ’ מסעד ברהום, ומסגנו ד”ר צבי שלג, סקירה מפורטת על התפתחות ביה”ח, כמו גם על הקשיים והאתגרים מולם הוא עומד.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-06-20-at-14.17.11-scaled הצטיינות למורים ולמחלקות
ח”כ ולדימיר בליאק ופרופ’ מסעד ברהום

 

פרופ’ ברהום וד”ר שלג הציגו בפני ח”כ בליאק, המשמש מרכז הקואליציה בוועדת הכספים, את המהפכה הבריאותית שעוברת על המרכז הרפואי, הכוללת הקמת מחלקות, יחידות ושירותים חדשים רבים בעשור האחרון.

כן הציגו בפניו את חזון המרכז הרפואי – שהינו ביה”ח השני בגודלו צפונית לת”א, המעניק שירותים ל-650 אלף תושבים – ותוכניות עתידיות, ובכללן שיפוץ המחלקות הפנימיות, בניית מרתפי אשפוז פנימיים לחירום, החלפת מכשירי CT, מתן רישיון למכשיר PET-CT, וכן מיסוד והפעלת מערך האקמו.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-06-20-at-14.17.13-scaled הצטיינות למורים ולמחלקות

 

נוסף על כך הודו פרופ’ ברהום וד”ר שלג לח”כ בליאק על כך שסייע רבות בתקצוב שני מיליון שקלים עבור המרכז הרפואי למען קידום נושא החדשנות בביה”ח.

בהמשך סייר ח”כ בליאק במלר”ד (מרכז לרפואה דחופה – מיון) ובמחלקה פנימית ג’.

פרופ’ ברהום: “אני מודה לח”כ בליאק על הביקור והתמיכה. מצאתי בו רצון עז לסייע, אוזן קשבת אמיתית ואישיות אוהבת אדם, הרגישה למצוקת הבריאות בפריפריה בכלל ובמרכז הרפואי לגליל בפרט”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-06-20-at-14.17.13-1-scaled הצטיינות למורים ולמחלקות

 

צילומים: רוני אלברט

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן