החל שיווק פארק אריאל שרון

רמ"י מכריזה על שיווק 4 מגרשים באזור התעסוקה מעלות-תרשיחא/כפר ורדים


 

רשות מקרקעי ישראל הודיעה כי תתחיל בשיווק פארק התעסוקה המשותף לכפר ורדים ולמעלות תרשיחא. הפארק נמצא בין תרשיחא לעין יעקב, בצדו הצפוני של שלב ג’ בכפר ורדים, סמוך לכביש 8833.

 

כפרניק 6665758899-scaled החל שיווק פארק אריאל שרון
הדמיה באדיבות עיריית מעלות תרשיחא

 

בהודעה שפורסמה נאמר כי רשות מקרקעי ישראל, מרחב עסקי צפון, מפרסמת מכרז מקוון, במסגרתו ישווקו ארבעה מתחמים לתעשייה בשטח כולל של כ-20,697 מ”ר במעלות תרשיחא בגליל המערבי.

המכרז הינו חלק מתוכניות ג/15442 – “תוכנית מתאר כפר ורדים” המתפרסת על שטח כולל של כ-1,696 דונם; תכנית ג/21618 “תכנון מפורט לאזור תעסוקה מעלות תרשיחא” המתפרסת על שטח של כ-458 דונם במרכזה אזור תעסוקה משותף המשיק לכביש 8833 משני צדדיו, עם שטחי תעשיה אשר ישולבו בשטחים המסחריים לצד שטחים בעלי אופי ציבורי ליצירת מרחב עירוני; ותוכנית-ג/13342 “מתחמים חדשים במעלות תרשיחא” המתפרסת על שטח כולל של כ-9,169 דונם. יעוד הקרקע בתוכניות הוא עסקים ומסחר, תעסוקה ומוסדות ציבור.

המכרז מייעד שטח שבו יוקמו מבנים לאכלוס עסקים מתחום התעשייה המתקדמת, תעשיות  עתירות מחקר וידע ייחודיות, משרדים ובתי עסק הנותנים שירותים מגוונים, עסקיים ואחרים לאוכלוסייה הרחבה. זאת לצד, מבני מסחר ומוסדות ציבור ברמה אזורית. כמו כן, השימושים יכולים להיות במבנים ייעודיים לשימוש אחד או במבנים רב ייעודיים.

למכרז פארק אריאל שרון מעלות /תרשיחא / כפר ורדים באתר רמ”י

 

 



 

 

השימושים המותרים בארבעת המגרשים המוצעים הם תעשייה מתקדמת ונקיה, הייטק, שימושים משרתי תעשייה כגון משרדים, מחסנים, חניה, מערכות פוטו-וולטאית וכדומה.

לא יותרו תעשייה קלה ובתי מלאכה, תעשיות מזון, טקסטיל בסיסית, נייר בסיסית, מוצרים כימיים, נפט וגז, מתכת בסיסית, שרותי תברואה, תעשיות כימיות, מלט, ייצור חומרי הדברה וכדומה.

המגרשים ששווקו מיועדים ליזמים וקבלנים ב”מסלול רגיל” לכל המרבה במחיר. במכרז מזמינה רשות מקרקעי ישראל את ציבור היזמים להגיש הצעות לחתימה על חוזה חכירה לתקופה של 98 שנים, עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים ולחתימת חוזה בנייה, בגין השטח שפרטיו יפורסמו בחוברת המכרז.

חוברת המכרז תפורסם באתר האינטרנט של רמ”י בשבועות הקרובים. ניתן להוריד ולעיין בחוברת ללא תמורה. ההשתתפות במכרז דורשת הרשמה מראש באתר “ממשל זמין”.

המועד האחרון להגשת הצעות (הן הגשת ההצעה באמצעות המערכת המקוונת והן בתיבת המכרז במשרדי מרחב צפון ) בתאריך 03/05/2021 עד השעה 12:00 בצהריים.

יש להתעדכן באתר רמ”י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו.

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן