האוגדונר התחלף, הציר נפתח

תת-אלוף שי קלפר מחליף את תת-אלוף שלומי בינדר כמפקד עוצבת הגליל * אלוף אמיר ברעם חנך ציר חירום לבית חולים נהריה


 

השבוע נערך בבירנית טקס החלפת מפקדים בעוצבת הגליל (אוגדה 91):

תת-אלוף שי קלפר נכנס לתפקידו כמפקד עוצבת הגליל (בירנית), במקומו של תת-אלוף שלומי בינדר שייחל בקרוב את תפקידו כראש חטיבת המבצעים (באגף המבצעים במטכ”ל). בינדר היה מפקד עוצבת הגליל כשלוש שנים.

 

כפרניק 279034975_2678883095588697_5478275864128378701_n האוגדונר התחלף, הציר נפתח
שי קלפר, אמיר ברעם ושלומי בינדר בטקס חילופי הפיקוד על עוצבת הגליל

 

קלפר החל את שירותו בסיירת גולני, פיקד על הסיירת, על חטמ”ר שומרון ועל חטיבת גולני. בתפקידו האחרון היה שי קלפר מפקד מרכז הכשרות היסוד בפיקוד ההכשרות והאימונים. הוא  מתגורר ביישוב לשם, נשוי ואב לארבעה.

הטקס נערך במעמד מפקד פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם.

בינדר: “איראן וחיזבאללה מנצלות את חולשת מדינת לבנון. אזרחי המדינה אינם אוייבים שלנו ואני תקווה שהקולות השפויים בלבנון יגברו על הזרם הקיצוני האיראני. אני בטוח ביכולתנו להכריע את חיזבאללה ביום פקודה”.

אייל שמואלי, ראש מועצת כפר ורדים: “בשם תושבי כפר ורדים הודנו הערב לתא”ל בינדר בטקס החלפת מפקדי אוגדת בירנית. נאחל הצלחה מלאה לתא״ל שי קלפר. סומכים ומאמינים בכישרונך המולד והנרכש להמשיך ולשמור שגרת חיינו. יחד נעשה ונצליח”.

 

**

 



 

השבוע גם נחנך ציר החירום החלופי אשר נבנה בסמוך למרכז הרפואי לגליל בנהריה בשיתוף עם יחידת ההנדסה של פיקוד הצפון. הטקס נערך בהשתתפות מפקד פיקוד הצפון, האלוף אמיר ברעם.

הציר החדש נסלל בשיתוף פעולה של פיקוד הצפון ובית החולים לגליל בנהריה: זהו ציר נסיעה חלופי לשעת חירום, שיסייע להמשך רציפותו התפקודית של בית החולים גם בעת שצירים אחרים חסומים.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-04-27-at-11.36.44-1-scaled האוגדונר התחלף, הציר נפתח
האלוף אמיר ברעם ופרופ’ מסעד ברהום בחנוכת הציר החלופי לבית חולים נהריה

 

האלוף אמיר ברעם אמר בטקס: ״אני מברך על שותפות עמוקה של פיקוד צפון עם המרכז הרפואי לגליל בנהריה, שמוביל את השירות הרפואי בצפון באופן מקצועי, חדשני, חברתי וציוני מן המעלה הראשונה. אני רוצה להודות לכם על העשייה החשובה הזאת לאורך כל השנים האחרונות. בתי חולים צפוניים חזקים יותר, בנהריה ובצפת, משמעותם גם פיקוד צפון חזק יותר. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה על מנת לחזק את המרכז הרפואי המרשים הזה, בימי שגרה ולתקופות חירום.״

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-04-27-at-11.36.44-scaled האוגדונר התחלף, הציר נפתח
האלוף ברעם: שותפות עמוקה עם בית חולים נהריה

 

 

צילומים: דובר צה”ל.

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן