ד”ר רנא ברהום

רנא, בתם של פרופ' מסעד ברהום וד"ר מארי נופי-ברהום, סיימה את הסטאז' והוסמכה כד"ר לרפואה


 

מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ’ מסעד ברהום, ואשתו ד”ר מארי נופי-ברהום, המשמשת מנהלת מרכז בריאות הילד נהריה-געתון (תושבי כפר ורדים), “התחדשו” ברופאה שלישית במשפחה:

בתם, רנא ברהום, סיימה בהצטיינות יתרה את לימודי הרפואה בפקולטה לרפואה ע”ש עזריאלי של אוניברסיטת בר-אילן בגליל – והוסמכה כד”ר לרפואה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-07-29-at-11.22.32-scaled ד"ר רנא ברהום
פרופ’ מסעד ברהום וד”ר מארי נופי-ברהום עם רנא צילום: דרור מילר

 

 

במהלך הטקס, שהתקיים בפקולטה לרפואה בצפת, נשא פרופ’ ברהום דברים כנציג ההורים, איחל הצלחה לכלל הבוגרים וקרא להם להישאר צנועים, ישרים וחדורי רצון ללמוד ולהתפתח. בין השאר הוא אמר: “כולם כבר מבינים שמערכת בריאות איתנה, הנשענת על טובי הרופאים ומצוידת בתשתיות ראויות ובטכנולוגיה מתקדמת, היא חלק בלתי נפרד מהחוסן הלאומי הישראלי, בדיוק כמו ביטחון, חינוך ורווחה”.

 



 

 

ד”ר רנא ברהום (בת 28 ומתגוררת בחיפה) סיימה את הסטאז’ בביה”ח העמק בעפולה והחלה התמחות בביה”ח כרמל, כרופאת ילדים.

“מגיל צעיר מאוד ידעתי שאני רוצה להיות רופאה. חשוב לי להצליח בכוחות עצמי והרבה פעמים לא אמרתי את שמי המלא, ואפילו לפעמים הייתי הופכת את התג עם השם, כדי שלא להיות בצילם של ההורים”, מספרת רנא, שהחליטה ללכת בדרכה של אמה, רופאת הילדים.

ומה אומר האב הגאה? “באופן טבעי, אני שמח שרנא בחרה להיות רופאה, אבל איני מסוג ההורים שדוחף את ילדיו בכוח. עצם העובדה שהיא סיימה את לימודי הרפואה בהצטיינות יתרה, אומר הכל ואני משוכנע שהיא תהיה רופאה מצוינת”.

בפקולטה לרפואה של בר אילן בצפת, המציינת עשור להקמתה, סיימו את לימודיהם במהלך השנים 547 רופאים, כאשר 92 מהם הוסמכו בטקס האחרון.

 




3 תגובות

  1. שי זלצר הגב

    ברכות חמות לדר’ ברהום הצעירה ולהורים

  2. נ הגב

    מה זה האיפה ואיפה הזאת, למה אתם לא מפרסמים על כל סטודנט שהוא תושב הכפר כשהוא מסיים ומקבל תואר? אלה רק על משפחה מאוד ספציפית..

  3. דנית הגב

    ילדנו טופל על ידה לא מזמן. היא אכן רופאה מעולה ובלי ספק גידלתם אותה למופת.
    מקווה שלא נגיע למיון ילדים שוב, אבל גם אם נגיע – אנחנו בידיים טובות.
    המון הצלחה!

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן