גנב טלפון נייד ונלכד

תושב סחנין גנב מכשיר סלולרי מיולדת במרכז הרפואי לגליל * בפעילות מהירה של המשטרה, הקב"ט וסגנו – אותר הגנב * ליולדת, לתינוקת ולמכשיר - שלום


 

עבודה מהירה ומקצועית של מערך הביטחון במרכז הרפואי לגליל, בשיתוף עם תחנת משטרת נהריה ושני השוטרים המוצבים בביה”ח, הביאה ללכידתו של תושב סכנין, שנעצר בחשד לגניבת מכשיר טלפון נייד מאחת המטופלות.

תחילת הסיפור, כאשר מטופלת, תושבת קיבוץ סער, שהיתה בהיריון מתקדם ואושפזה באחת היחידות באגף נשים ויולדות, התלוננה על גניבת הטלפון הנייד מהחדר בו אושפזה.

עם קבלת ההודעה החל מערך הביטחון, בהובלת מנהל המערך אמיר פישביין, וסגנו סמי עאמר, בבדיקת המצלמות שברחבי המרכז הרפואי. תמונת החשוד הופצה בין כלל המאבטחים.

לאחר שהתגלה במצלמות שהוא יוצא משטח המרכז הרפואי, החלו המאבטחים בסריקות אחריו, בשיתוף תחנת נהריה ושני השוטרים המוצבים בנקודת המשטרה שבמרכז הרפואי.

במהלך הסריקות התגלה בתחנת אוטובוס הסמוכה לביה”ח ציוד השייך לחשוד, ואשר ככל הנראה שימש אותו בגניבה.

בעקבות הפעלת אפליקציית איכון של הפלאפון הגנוב, איתרו השוטרים את החשוד כשהוא נמצא בתוך אוטובוס נוסע, בניסיון להימלט מהאזור.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2023-01-09-at-14.08.31-scaled גנב טלפון נייד ונלכד
מנהל מערך הביטחון, אמיר פישביין, וסגנו סמי עאמר, עם השוטרים ועם המטופלת צילום: רוני אלברט

 

החשוד, בן 57 מסכנין, נעצר ובמהלך חקירתו הודה במעשה. לקראת סוף השבוע שעבר שוחרר בתנאים מגבילים, עד להגשת כתב אישום נגדו.

עם מעצרו הועבר המכשיר לידי המטופלת, שבינתיים ילדה את בתה.

 



 

 

במהלך המפגש עם צוות הביטחון והשוטרים, אמרה האשה: “עבורי, מדובר בשמחה כפולה, גם ילדתי את בתי וגם קיבלתי בחזרה את המכשיר. אני מודה למערך הביטחון ולשוטרים על העבודה המקצועית והמסורה, שבזכותה הוחזר לי הפלאפון תוך שעות ספורות”.

מנהל מערך הביטחון, אמיר פישביין: “סיפור זה ממחיש את שיתוף הפעולה המצוין בין כלל הגורמים, ובמיוחד בין המרכז הרפואי למשטרת נהריה. ההחלטה להציב שוטר שני בנקודת המשטרה בביה”ח, מוכיחה את עצמה”.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום: “אני מבקש לשבח את צוות הביטחון והשוטרים על פעולה מהירה ומקצועית. בפעולה זו שולבו חתירה למגע, נחישות, כושר אלתור ויכולת שיתוף פעולה בין גורמים שונים. יישר כוח גדול לכל המעורבים”.

 

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן