אלימות במצפור סביונים

בעקבות תקיפת אחת המורות, בית הספר ייפתח רק בשעה 10:00 * משרד החינוך: חציית קו אדום * התוקפת: הילד עבר התעללות והסתירו זאת ממני


 

הסתדרות המורים החליטה להשבית מחר (יום שני, 19/9/22) את הלימודים לשעתיים בבי”ס “מיצפור הסביונים” במעלות, וזאת  בעקבות אלימות פיזית ומילולית של אם כלפי אחת המורות. בית הספר יפתח מחר (19.9.22) בשעה 10:00.

 

כפרניק 8887789678 אלימות במצפור סביונים
ארכיון: פתיחת שנת הלימודים במצפור סביונים מעלות

 

בהודעת הסתדרות המורים נאמר כי בעקבות המקרה החמור, מחר בשעות הבוקר תיערך אסיפת הסברה לצוות החינוכי על-ידי יו”ר ראש סניף הסתדרות המורים נהריה והגליל המערבי, אריאלה רדעי.

עוד נאמר בהודעה, כי האם התוקפת, לא הייתה שבעת רצון מטיפול המחנכת בבנה. היא הגיעה לשטח בית הספר היום, משכה למחנכת בשערה, דחפה וגידפה אותה. המחנכת פונתה באמבולנס לבית חולים נהריה כשהיא סובלת מלחצים בחזה וקשיי נשימה. הוגשה תלונה במשטרה.

יו”ר סניף נהריה והגליל המערבי, אריאלה רדעי: “אנחנו לא נעבור בשתיקה על אירועים כאלו. נחצו כאן קווים אדומים שצריכים לעורר את כל מי שקשור במערכת החינוך. אנחנו מגלים אפס סובלנות לכל סוג של אלימות כלפי צוותי הוראה”.

 



 

 

ממשרד החינוך נמסר כי רואה בחומרה את נקיטת אלימות כנגד אשת חינוך ואלימות כלפי אנשי חינוך היא חציית קו אדום!

“מחוז הצפון עומד בקשר, מלווה את המחנכת ושולח לה ברכת החלמה מהירה. צוות הפיקוח והצוות הייעוצי טיפולי מלווים את הנהלת בית הספר, את הצוות החינוכי ואת התלמידים ויעניקו להם את מלוא התמיכה”.

 

מעיריית מעלות תרשיחא נמסר, כי ראש העיר ומנהלת אגף החינוך, מגנים בכל תוקף ובאופן חד משמעי את מקרה האלימות המזעזע שבוצע כנגד מחנכת מבית הספר מצפור הסביונים על-ידי אימו של אחד התלמידים.

“אין שום מקום לתופעת האלימות בכותלי בית הספר כנגד צוותי ההוראה ואף בקרב התלמידים ואין זה משנה מה המניעים העומדים מאחריה”, נאמר בהודעה. “אנו מחזקים את המחנכת ושולחים לה ברכת החלמה מהירה. אנו מצרים על המאורע המיותר הזה ונמשיך לחנך את ילדנו לאחווה, סבלנות וכבוד הדדי ומחזקים את ידיה של המחנכת.

 

כפרניק 887966899-scaled אלימות במצפור סביונים
מצפור הסביונים, גוגל סטריט

 

האם “התוקפת” פרסמה הערב פוסט בפייסבוק בו היא כותבת כי בנה, הנמצא בחינוך מיוחד, עבר לפני כשבוע התעללות שלא דווחה לה והדבר נודע לה במקרה. לדבריה, כאשר ביקשה הסברים, זכתה להתעלמות מהמחנכת.

“…כן, תפסתי לה בג׳קט שתעצור ותסביר לי בדיוק מה קרה לילד שלי”, היא כותבת. “ומה בתגובה???? הזמינו לייייי משטרה!!! למה? כי ‘נהגתי’ באלימות כלפיה, אני???? שהילד שלי עבר התעללות והטרדה ואף אחד לא טרח לומר לי? ששבוע שלם הילד שלי מרטיב במיטה ואני לא מבינה מה עובר עליו??? ילד שנמצא בחינוך מיוחד!…”

 




3 תגובות

  1. עליזה פרידמן הגב

    אני בעד האמא. היא צודקת. וככה יעשה למחנכת שהתעלמה מהתעללות נוראית בתלמיד בחינוך מיוחד.
    גילוי נאו. הייתי מורה מחנכת .

  2. אילנה הגב

    האם בפרוש תפסה את זרועה של המורה ואת מעילה כי המורה התעלמה ממנה ופנתה ללכת.אם המורה היתה מושיבה את האם ומשוחחת איתה.כל זה לא היה קורה
    והאם היתה נסערת ובצדק

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן