גם הערב, 19 ביולי 2025, לאחר 652 ימים מ”אסון נתניהו”, יצאו בכל רחבי ישראל מפגינים בדרישה להחזרת החטופים המופקרים בעזה, סיום המלחמה הפוליטית, הקמת ועדת חקירה ממלכתית ומיטוט ממשלת הדמים.
כך גם ברחבי הגליל המערבי והמרכזי
בנהריה עצרה המשטרה וחקרה אדם שהפריע למהלך ההפגנה הדמוקרטית ופגע בציוד ההגברה.
כמו כן הוגשה תלונה המשטרה.



**
באלקוש חורפיש (צילום עמירם גופר)



בכרמיאל נשאו דברים: גדי עמיחי, אחיינו של עודד ליפשיץ ז”ל (הופקר ונחטף מניר עוז. הופקר שוב בעזה); נתי הנדרי, תושב גשר הזיו וחבר הנהגה בתנועת “עומדים ביחד”; ופדוי השבי לואיס הר.
וידאו דליה לוי:




**
בצומת כברי (צילום רחפן: שי זלצר)




לוחמי הגטאות:
השארת תגובה


















