מהאשכול לכחול לבן


יעל רון בן משה מסיימת תפקידה כמנכ”לית אשכול גליל מערבי וממונה כמנכ״לית כחול לבן * ממלא מקום באשכול: טל כהן, מנהל אגף אסטרטגיה ותכנון

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-12-01-at-10.21.30-scaled מהאשכול לכחול לבן
מנכ”לית כחול לבן יעל רון בן משה

 

היום (ג’ 1/12/20) מתחילה יעל רון בן משה בתפקידה החדש כמנכ”לית מפלגת כחול-לבן, ומחליפה את המנכ״ל היוצא, אגאי יחזקאל.

היא פעילה פוליטית זה לא מכבר, והוצבה במקום ה-40 ברשימת כחול לבן לכנסת ה-23 (בחירות מרץ 2020).

רון בן משה, 42 נשואה ואם ל-3, תושבת קיבוץ געתון ובשש השנים האחרונות ניהלה את אשכול רשויות גליל המערבי.

בתפקידה האחרון ניהלה תקציב שנתי כ-80 מיליון ש״ח למתן שירותים שונים ל-13 רשויות, בהן מתגוררים כ-250 אלף תושבים, מכל המגזרים והדתות. בתחילת דרכה באשכול עבדה באופן צמוד עם יו”ר האשכול ראש העיר מעלות-תרשיחא לשעבר שלמה בוחבוט, ובשנתיים האחרונות עם ראש העיר עכו שמעון לנקרי.

בהנחיית משרד הפנים ולפי החלטת מועצת האשכול, פורסם מכרז למנכ״ל/ית אשכול. בינתיים, טל כהן, מנהל אגף אסטרטגיה ותכנון – מונה ממלא מקום על ידי מועצה האשכול.

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-01-16-at-08.52.47-scaled מהאשכול לכחול לבן
בני גנץ ויעל רון בן משה, המנכ”לית החדשה של כחול לבן

 

יו״ר המפלגה, רוה”מ חלופי ושר הביטחון, ח״כ בני גנץ: “אני שמח על הצטרפותה של יעל להנהלת המפלגה, היא כוח חשוב ומשמעותי ואני בטוח שתסייע למאמץ של כולנו בעבודה המאומצת עבור אזרחי ישראל. אני גאה בכניסתה של עוד אישה לתפקיד בהנהגה אצלנו, זאת לצד ייצוג נשי בולט למפלגה גם בכנסת ובממשלה״.

רון בן משה: ״אני מודה ליו״ר המפלגה בני גנץ על האמון. מדינת ישראל ניצבת בפני אתגרים גדולים ביותר ועל כן, אני שמחה על הזכות להיות חלק מהנהגת מפלגה אחראית, ערכית וממלכתית שהיא האלטרנטיבה השלטונית הראויה היחידה״.

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן