חניון הרכבת בכרמיאל ייסגר ליומיים


ל”ג בעומר: חניון הרכבת בכרמיאל יהפוך לטרמינל לאוטובוסים להילולה במירון וייסגר מרביעי (22/5) ועד לשישי (24/5) בבוקר * המשטרה: איזון בין צרכי התושבים והחוגגים

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-05-21-at-07.57.38 חניון הרכבת בכרמיאל ייסגר ליומיים

 

משטרת ישראל הודיעה כי חניון הרכבת בכרמיאל ייסגר כולו לטובת הסעת מאות אלפי החוגגים שיגיעו להילולת ל”ג בעומר במירון. בנוסף לרכבות הרגילות, יופעלו בימים הקרובים גם רכבות מיוחדות לכרמיאל וממנה מבני ברק, אשדוד ועוד. חניון הרכבת בכרמיאל יהפוך לטרמינל אוטובוסים גדול ולא תותר בו חניית רכבים פרטיים.

תושבים בגליל התלוננו כי סגירת החניון, הינה פגיעה קשה ובלתי מידתית בשגרת החיים, וכי אין כל אלטרנטיבה סבירה של חניה באזור הרכבת. גם התחבורה הציבורית מישובי הסביבה הנה דלילה ולרוב גם לא מסונכרנת עם הרכבת.

דניאל דקל, תושב כפר ורדים, אמר כי בצאתו מתחנת כרמיאל אתמול בערב ראה במקרה שלט ביציאה שמודיע על סגירת כל החניות. לאחר בירור עם המשטרה ועיריית כרמיאל התברר לו כי כל משטח החניה הופך לחניית אוטובוסים שישרתו את באי ההילולה במירון. לדבריו, זו פגיעה קשה בחיים בפריפריה, וניתן היה לשלב בקלות גם הסעות המונים לצד אפשרות לחניה לתושבים, לפחות חלקית.

 

ממשטרת ישראל נמסר, כי במסגרת היערכות משטרת ישראל לקראת אירוע הילולת רשב”י במירון המביא עמו כחצי מיליון מבקרים, חלים שינויים בהסדרי התנועה באזור תחנת רכבת כרמיאל, לאור תגבור מערך הרכבות בשונה מאשתקד ושינוע עשרות אלפי החוגגים הצפויים להגיע למקום.

“לאחר עבודת מטה סדורה הוחלט בשיתוף משרד התחבורה ומשטרת ישראל, לא להתיר כניסת כלי רכב פרטיים למתחם הרכבת, במטרה לשמור על ביטחונו ושלומו של הציבור” נאמר בהודעת המשטרה. “כ-5,000 שוטרים יפעלו במבצע המורכב ולנגד עינינו עומדת תמיד וככל שניתן השמירה על האיזון, בין הפגיעה בחיי השגרה ומתן שירות לתושבי המקום לבין הגעת החוגגים בבטחה ליעדם”.


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן