ועדת הפרס במעלה יוסף

שמעון גואטה: החינוך הוא עוגן מרכזי בהרחבת המועצה * אורנה שמחון: פדגוגיה במיטבה, קליה הילו עושה עבודה נפלאה


 

ועדת ״פרס החינוך היישובי״ הארצית סיירה בשבוע שעבר במועצה אזורית מעלה יוסף, בליווי ד”ר אורנה שמחון, מנהלת המחוז.

את פניהם קיבל שמעון גואטה ראש הרשות וקליה הילו מנהלת אגף החינוך. צוותי החינוך הציגו לוועדה את העשייה החינוכית במועצה מגיל גן ועד תיכון; ומנהלי בתי הספר השונים והתלמידים הציגו בפני הוועדה את עשייתם.

לפני שבועות מספר שכתה מעלה יוסף בפרסם החינוך המחוזי.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-03-02-at-14.00.08-scaled ועדת הפרס במעלה יוסף
ועדת פרס החינוך הארצי בביקור במעלה יוסף

 

גואטה סיפר כי חרט על דגלו להרחיב את שטחי המועצה ואת היקף התושבים, ולשם כך ברור כי יש להשקיע בחינוך כדי למשוך משפחות צעירות.

 

צילומים: דוברות משרד החינוך

 



 

מנהלת המחוז, ד״ר שמחון, שיתפה כי גדלה והתחנכה בתחומי מעלה יוסף וזהו רגע מרגש עבורה, שכן פרס החינוך הוא מכובד ויוקרתי: ״מעלה יוסף היא מועצה רב-גונית ועברה קפיצת מדרגה בכל תחומי החיים וגם בחינוך. הקשר האישי במועצה מוקרן לילדים והמעטפת כאן פרטנית, מחבקת ותומכת. נוגעת בכל ילד. יש כאן פדגוגיה במיטבה אותה מגבשים הצוותים החינוכיים: תהליכי עבודה, תכנים ושגרות בית ספריים בהרמוניה. מוסדות החינוך ברחבי המועצה עשו פריצת דרך בתחום הלימודי והערכי בחדשנות ובעיקר בתחום חשיבת עתיד ובהתאם  ההישגים גבוהים.

“יישר כח לרשות המקומית ולראשה, שמעון גואטה, שמאפשר לאנשים לצמוח ולהפוך לפורצי דרך ובכך להביא שינוי לאזור. תודה לקליה הילו על עבודה נפלאה וחיבור קהילות ולאנשי הפיקוח מהמחוז על עשייתם.״

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-03-02-at-14.00.08-1-scaled ועדת הפרס במעלה יוסף
שמעון גואטה, ד”ר אורנה שמחון וקליה הילו

 

יו״ר הוועדה, אינה זלצמן סיכמה: ״הדבר הבולט ביישוב כאן הוא האמון בדרך. הצוותים כאן מתאימים עצמם לצרכי הישוב תוך כדי למידה מתמדת והענקת המיומנויות הנדרשות לתלמידים שיהיו מנוסים ובעלי חוסן. בהצלחה״.

 

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן