היבדק וסע במעלות


כללית: מתחם בדיקת קורונה ברחבת היכל התרבות * משרת את כל האזור * צריך הפניה מהרופא * בקרוב: היבדק וסע גם בנהריה

 

כפרניק 66698800-scaled היבדק וסע במעלות
ארקדי פומרנץ ורונן נודלמן

 

מתחם היבדק וסע הוקם ברחבת היכל התרבות במעלות ומשרת את מבוטחי כללית ביישוב ובאיזור הגליל המערבי אשר קיבלו הפניה רפואית כתובה, בהתאם לקריטריונים רפואיים.

 מכתב ההפניה מועבר ישירות מהרופא המפנה למרפאה שבסמיכות אליה הוקם אוהל הבדיקות. הנבדקים מתבקשים לתאם מראש את מועד ההגעה לבדיקה, כדי למנוע התקהלות בהמתנה, מחשש להדבקה.

הבדיקה עצמה נערכת במעבדת הקורונה שהפעילה כללית במעבדה המחוזית הגדולה שלה בנשר ופועלת שעות רבות ביממה כדי לספק תשובות מהר ככל האפשר.

 

כפרניק 77777908-scaled היבדק וסע במעלות
מתחם בדיקת קורונה במעלות

 

רונן נודלמן, מנהל כללית באזור, הביע תקוותו כי הפעלת האוהל תקל מאד על מבוטחי כללית תושבי מעלות-תרשיחא והסביבה, שהופנו לבדיקה ואשר התקשו להגיע לבצעה לאחר שאתרי הבדיקות האחרים מרוחקים. הקמת אוהלי הבדיקות על ידי כללית בזמן קצר ועל אף שמדובר בהערכות לוגיסטית מורכבת, עדה להקל על התושבים ברחבי הגליל המערבי ונועדה  לשפר עוד יותר את המאבק למיגור המגיפה ולהגברת המודעות בחשיבות שבאיתור החולים מהר ככל האפשר.

נודלמן: “אנו ממשיכים להיערך במהירות, בהתאם לתנאים המשתנים ואני קורא לכל מי שהומלצה לו בדיקה לנצל את השירות ולהיבדק כדי להן על עצמו, על משפחתו ועל הסובבים.”

עד כה הופעלו כבר מתחמי בדיקות ברכסים, תמרה, סכנין וירכא והיום נחנך במעלות, בטקס קצר במעמד ראש העיר מר ארקדי פומרנץ. בימים הקרובים יוקמו אוהלי בדיקות נוספים הפעם בקריית ביאליק בסמוך לקריית בריאות זבולון של כללית בקריון ובנהריה.

נוכח הקושי של תושבי הישובים מרוחקים להגיע לאתרי לקיחת בדיקות קורונה בערים הגדולות מקימה כללית , בתיאום עם משרד הבריאות, מתחמים מותאמים לאוכלוסיה, בהן מבוצעות בדיקות הקורונה למבוטחי כללית על ידי אנשי צוות ממוגנים של הכללית.

 

כפרניק 6675889055564-scaled היבדק וסע במעלות

 

צילומים: דוברות כללית

 

מצב חולי הקורונה בגליל המערבי

 

**

זה הזמן להיות מעודכנים:
https://chat.whatsapp.com/LIAx1f3Tjta5y1Pm5UlHSh


תגובה אחת

  1. חולים ומחלימים | כפרניק הגב

    […] מתחם היבדק וסע של כללית פועל במעלות כבר מספר ימים […]

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן