הוגשה עוד תכנית לגולדן וילג’

שמואלי: היזמים לא עומדים בסיכומים ונגיש התנגדויות * עודה: תכנית מקסימה העומדת בכל הדרישות


 

כרגיל בשנים האחרונות, שתי גרסאות לאותה תכנית בניה באחוזת הורדים (גולדן וילג’) בכפר ורדים.

התכנית הסופית (החדשה / ישנה. תלוי במשיב)  הוגשה לאחרונה לוועדה המקומית לתכנון ובניה מעלה הגליל (מעונה) וזאת לאחר אין ספור שינויים, ויכוחים, ישיבות, תביעות וערערים, כולל סאגה מיוחדת לעניין חוקיות חיבורי החשמל.

מחד, אומר עו”ד יוסף עודה, הקבלן-יזם, כי אין מדובר כלל בתכנית חדשה, אלא בזאת שהוגשה כבר בספטמבר 2020 בעקבות החלטת ועדת הערר המחוזית מיולי, אשר קיבלה לדבריו את הערר שהגיש נגד הוועדה המקומית וקבוצת הדיירים המתנגדים – ומאידך במועצה מכנים זאת “תכנית חדשה”, שאיננה תואמת את הסיכומים עם היזמים.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-07-03-at-10.58.37-1-scaled הוגשה עוד תכנית לגולדן וילג'
תכנית הגולדן וילג’ הדמיה

 

“התכנית הועברה על ידי הוועדה להתייחסות המועצה ואף הוזמנתי על ידי ראש המועצה להציג את התכנית בפני חברי המועצה בישיבה שהתקיימה במארג בסוף שנת 2020”, אומר עודה. “לאחר מכן הוזמנתי שוב להציג את התוכנית בפני ועדת הבינוי של המועצה ונערכה ישיבה בנוכחות ראש המועצה אייל שמואלי, חברת המועצה קרן דרוקמן אדיב, חבר המועצה מר טוביה ארז, מהנדס המועצה נעם מסד ומנכ”לית המועצה תמי חצ’ואל. בעקבות הישיבה הנ”ל נתבקשתי לערוך מספר תיקונים ואף נתבקשתי ע”י ראש המועצה לוותר על קומה בגובה המבנה ולהסתפק ב-5 קומות במקום 6 המאושרות עפ”י התוכנית משנת 2018”.

 



 

 

לדברי עודה, נענה לבקשות וערך את התיקונים המבוקשים והגיש את הגרסה המתוקנת לאישור סופי, כולל נספח נופי, נספח תנועה ואישור נגישות – כאשר התכנית זכתה לאישור המועצה ונחתמה בחודש מרץ האחרון. עוד מוסיף הקבלן, כי לאחר קבלת אישור המועצה הוגשה התוכנית לאישור הוועדה ונערכו מספר פגישות עם מהנדסת הוועדה, מנהלת תחום רישוי והיועמ”ש של הוועדה עד שהוסכם על הגרסה הסופית של התכנית המקובלת על הצדדים.

 

כפרניק 4435550000 הוגשה עוד תכנית לגולדן וילג'

 

כפרניק 4435551111 הוגשה עוד תכנית לגולדן וילג'

 

 

“הוועדה הוציאה נוסח פרסום לתכנית כדי לאפשר הגשת התנגדויות עפ”י חוק לפני הבאת התכנית לאישור המליאה. הודעתי לדיירי השכונה על הגשת התכנית ועל הפרסום להגשת התנגדויות, שלחתי העתק מנוסח הפרסום ומהתכנית לעו”ד אלמליח בא כוח קבוצת המתנגדים, וכן תליתי את הפרסום במשרדי האתר ובלוח המודעות של המועצה וכן פרסמתי בתקשורת כדין.

“מדובר בתכנית מקסימה העונה על דרישות המועצה המחמירות ועל כל דרישות הדיירים והכוללת את כל מה שהובטח בהסכמים ובפרסומים על ידינו מאז תחילת שיווק הפרויקט”.

עודה ציין כי בתכנית הקמת 99 יחידות לגיל השלישי, וכוללת לובי מפואר כולל קפיטריה, בריכת שחיה ומתחם ספא הכולל סאונה וג’קוזי ומתקני כושר והתעמלות, אודיטוריום ואולם קולנוע, מסעדה וגן על הגג המשקיף לנוף מרהיב, שטחי מסחר, ספריה וחדר מחשבים, חדרי חוגים, מרפאה ומוקד חירום, אולם התעמלות (יוגה, פילאטיס וכו’.),  חדרי אירוח משפחות, פארק ירוק, בריכת נוי ומפלי מים. התכנית מסדירה את דרכי הגישה שתוכננו להיות חד סטריים לנוחיות הנהגים המבוגרים, כוללת חניה בשפע ונגישות גבוהה של מעליות ושבילי גישה.

 



 

 

אלא שבמליאת המועצה המקומית כפר ורדים שנערכה השבוע, במסגרת “עדכוני ראש המועצה”, ציין אייל שמואלי כי היזמים (הכוונה לאחוזת הורדים – הגולדן גולדן וילג’; ואשכול נדל”ן – בית החולים הסיעודי) אינם עומדים בסיכומים מול המועצה, הועדה לתכנון ולבניה והדיירים.

 

כפרניק 20210712_205048-scaled הוגשה עוד תכנית לגולדן וילג'
מליאת מ.מ. כפר ורדים השבוע. שמואלי: נתנגד לתכנית הגולדן וילג’

 

שמואלי הדגיש היא עומד מאחורי ההחלטה העקרונית כי בכפר ורדים לא יינתנו הקלות בניה מעבר לחוק או לרציפות השלטונית. הוא אמר כי המועצה תתנגד לתכנית שהוגשה וחבר המועצה טוביה ארז ומנכ”לית המועצה תמי חצ’ואל ירכזו את ההתנגדויות.

לאחר הישיבה, חבר המועצה טוביה ארז (וגם נציג כפר ורדים בועדה המקומית לתכנון ולבניה) אמר כי אכן נערכו ישיבות ופגישות רבות עם היזם, אולם בתכנית שהוגשה לא נלקחו בחשבון רוב ההערות והבקשות אותן ביקשו נציגי המועצה.

 




2 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגב

    מעניין אם ביישוב הולדתו היה מתנהל היזם הדגול בצורה כזו.. מעניין מאיפה ישיג הון למימוש תוכניותיו המגלומניות, נראה שאינו שוחה בכסף בדיוק..

  2. חמי הגב

    היזם צוחק על התושבים ועל המועצה, עושה בכפר מה שבא לו,…..
    אין בריכה, אין שטח ירוק, חיים הלכלוך ואבק כבר 3 שנים, אין חניה לאורחים, השכונה מכוערת, נראית כמו מחנה צבאי, אין מחסנים, אז כולם מילאו המרפסות בגרוטאות, מזוודות ועוד.
    נראה נורא.
    טיפש מי שקונה שם

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן