הדואר בא אתמול…

תושבים בכפר ורדים: מאז פרישת ראובן כהן, שירותי דואר ישראל בנסיגה * הדואר: העובדת החדשה בכפר בעלת ניסיון רב ולא ידוע על תלונות


 

שירותי הדואר בכפר ורדים ידעו עליות ומורדות.

בתחילת 2015 פוטרה בלסם עסאף, עובדת הדואר הותיקה בכפר ורדים – שידעה כמעט בעל-פה את שמות התושבים, כתובת המגורים ומספר תיבת הדואר.

 

כפרניק caffe604-f0e2-444d-b79d-dde4160146a2-scaled הדואר בא אתמול...
תיבות הדואר בכפר ורדים

 

זמן קצר לאחר מכן החליפו את תיבות הדואר וסידרו ע”פ רחובות (בעבר הכתובת ומיקום התיבה היתה ע”פ מספר תיבת הדואר) – וגם מהלך זה עבר. בייסורים אבל בהשלמה.

לקח זמן, אבל ראובן כהן (תושב מעלות), איש הדואר המסור, השתלט על הבלגן ובשנים האחרונות ניתן להגיד כי שירות חלוקת הדואר בכפר ורדים היה אמין ומהיר. החלוקה היתה מדי יום, חמישה ימים בשבוע.

אלא שבסוף יוני יצא ראובן לפנסיה מוקדמת (תודה ראובן בשם התושבים. בהצלחה!).

מאז התקבלו תלונות רבות על טעויות בחלוקה, ועיכובים ממושכים בחלוקת הדואר בכפר ורדים. גם ימי החלוקה צומצמו מאוד.

 

כפרניק d3cda830-a2bc-4756-a9fd-dbe7bc1570cc הדואר בא אתמול...
תושבים: תקלות בחלוקת הדואר בכפר ורדים

 

 

מרשות הדואר נמסר בתגובה:

כחלק מהרפורמה בדואר והרישיון החדש שפרסם משרד התקשורת בחודש פברואר, חלוקת הדואר בכל הארץ מתבצעת בתדירות של 1 ל-3 ימים. אכן היו שינויים בכוח האדם בחברה כחלק מתכנית ההבראה של הדואר, במסגרתה פרשו מעל 1,000 עובדים מהחברה.

עובדת הדואר האחראית על החלוקה באזור כפר ורדים היא ותיקה, מקצועית ומוערכת, ולא ידוע לנו על בעיות יוצאות דופן או על תקלות חוזרות.

במידה ויש בעיות בחלוקה, נשמח לקבל פרטים ולוודא שיימצא פתרון. אפשר לפנות לשירות הלקוחות במוקד 171 או באמצעות הגשת פניה באתר.

 


3 תגובות

  1. יעל הגב

    היום קיבלתי זימון לבית חולים שתוקפו פג לפני 3 שבועות.יש לציין שמזה חודש לא היתה פיסת דואר בתיבה כולל תלושי משכורת מלפני חודש.פשוט עולם שלישי אין מילים אחרות

  2. נורית שניר הגב

    אני לא יודעת לגבי החלוקה
    אבל זו שנותנת שירות – נעימה, מסבירת פנים ויעילה.

  3. עודד הגב

    זאת תמונת ארכיון של העגלה

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן