כן מתנצלים


אביטל בורשטיין: הציונים של מעיינות זיו יותר טובים ממה שפורסם.

 

**

לכבוד:

מר שלמה בוחבוט – ראש עיריית מעלות תרשיחא

מר סיוון יחיאלי – ראש מועצת כפר ורדים

מר גבריאל נעמן – ראש מועצת שלומי

מר נביה אסעד – ראש מועצת כסרא סמיע

 

א.נ.

 

 

הנדון: ממצאים שגויים ומוטעים מטעם רשות המים באשר לציון שהוענק לתאגיד מעיינות זיו בע"מ.

 

ביום 16/12/2014 פורסמה כתבה מטעם רשות המים, בה הוענקו ציונים לתאגידי המים והביוב בהתאם לפרמטרים שונים שנקבעו על ידי הרשות.

 

מעיון בממצאי הביקורת ובנתונים שפורסמו במסגרת הכתבה התברר, כי הציון שהוענק לתאגיד המים והביוב מעיינות זיו שגוי הוא וחסר כל הגיון, ואף התבסס על נתונים חלקיים ומוטעים.

 

בהתאם לכך פנתה הח"מ לרשות המים ולפועלים מטעמה והתריעה בפניהם כי הציון שהוענק לתאגיד בטעות מקורו, ואינו משקף כלל וכלל את התנהלותו התקינה והראויה של התאגיד ואת הסטנדרטים והיעדים הגבוהים שמציב הוא בקרב עובדיו והפועלים מטעמו, וזאת בייחוד בכל הנוגע ליישומן של אמות המידה וטיב השירות שיש להעניק לצרכניו.

 

ואכן, במכתבה  מיום 19/1/15 הודתה רשות המים כי חלה טעות לרעה בציונו של תאגיד המים מעיינות זיו בע"מ עבור פרמטר של עמידה בנורמות תפעול ואף הצרה והתנצלה על עצם העובדה שהיה בטעות זו כדי לגרום לתאגיד נזק תדמיתי, וכך מציין מר אלכסנדר קושניר, מנהל רשות המים ויו"ר המועצה במכתב הנ"ל:

 

כפרניק 2Q== כן מתנצלים

0

"מעיון בממצאי הביקורות של רשות המים עולה, כי חלה טעות לרעה בציונו של תאגיד "מעיינות זיו" עבור פרמטר של עמידה בנורמות תפעול. נראה, כי טעות זו גרמה לתאגיד נזק תדמיתי ואנו מצרים על כך. הציון תוקן מיידית וישתקף בפרסומים הרשמיים של הרשות החל מינואר 2015 ואילך".

צר לי באופן אישי על ממצאים שהופצו לעיתונות בטרם שנערכה בדיקה מעמיקה וחוזרת באשר לנכונותם. למותר לציין, שאנו נמשיך להעניק כתמיד וכדבר שבשגרה את המיטב לציבור התושבים והצרכנים הפועלים בתחומי התאגיד.

 

בכבוד רב,

אביטל בורשטיין, מנכ"ל (בפועל)

תאגיד מעיינות זיו.

**

לידיעה הקודמת בנושא.

 

 

חדשות

0 תגובות

  1. תושב יערה המדדה ברחוב הגב

    התאגיד ותפקודו צריך לקבל ציון -0 מתוך 10
    וכל זה למה
    מכלתחילה התאגיד לא היה צריך להיות מוקם
    ראו רח שניר ויערה מרחובות יפים הם הפך לרחוב הרוס עמודים עקומים מרצפות שבורות ברזים הפונים בדיוק לארונות החשמל הרס הגינות והאדניות ומה לא יוחזר הרחוב ליושביו
    רק מהנעשה ברחוב שניר ויערה מתבקש לסגור את התאגיד ולפצות קודם את יושבי הרחובות המסתכנים מידי יום בהליכה בתוך הריסות
    תיקח המועצה והעומדים בראשה אחריות על הנעשה ומידית

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן