קו אוטובוס חדש של חברת נתיב אקספרס, 53, החל לפעול היום מכפר ורדים לנהריה.
קו אוטובוס חדש של חברת נתיב אקספרס שמספרו 53 החל לפעול היום מכפר ורדים לנהריה.
הקו החל לפעול בעקבות פניות רבות של המועצה המקומית והעומד בראשה, למשרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משרד האוצר וחברת נתיב אקספרס על המצוקה התחבורתית הקשה באזורנו.
הקו החדש, 53, שיחבר את היישוב לנהריה (לתחנת הרכבת והתחנה המרכזית), יפעל במשך כל ימי השבוע לרבות יום שבת. במהלך התקופה הקרובה תיבחן התאמתו של הקו החדש ללוח הזמנים של רכבת ישראל ובמידת הצורך יערכו בו שינויים.
ראש המועצה, סיון יחיאלי: "אני מודה למר ישראל כ"ץ, שר התחבורה והבטיחות בדרכים והגורמים המקצועיים שבמשרדו, לצוות אגף התקציבים במשרד האוצר ולחברת נתיב אקספרס, אשר פעלו לאישורו של הקו.
כולי תקווה, שהקו הנ"ל יסייע לתושבי כפר ורדים והסביבה ובייחוד לבני הנוער, לחיילים ולאוכלוסייה הבוגרת, אשר במשך שנים רבות נזקקו לתחבורה ציבורית ראויה על מנת להגיע למחוז חפצם במהירות, בבטיחות ובנוחות".
להלן לוח הזמנים הראשוני של הקו החדש:
מסלול 1:
ינוח-גת, כפר ורדים, תרשיחא מרכז, צ. מעונה, צ. כברי, מ. בי"ח גליל מערבי, ת.מ. נהריה
זמנים:
ימים א-ה: 05:20, 06:30, 08:10, 15:00, 17:00
יום ו': 08:10
יום שבת: 12:00, 15:00, 21:15
20 תגובות
השארת תגובה
מה ההבדל מקו 43?
??
האם הקו החדש במקום קו 43 או בתוספת אליו?
אם במקומו – אז למעשה לא הוסיפו כמעט דבר (למעט יום שבת)
ואם בנוסף אליו – אז יש מספר אוטובוסים שיוצאים באותה שעה או כמעט באותה שעה משני הקווים.
אני לא רואה שיפור משמעותי כלשהו, או שלא הבנתי משהו.
קו אוטובוס חדש/ישן
הרעיון מצוין. אבל שעות האוטובוס כמעט זהות לשעות אוטובוס מס’ 43 שנוסע היום. עדיין במרבית שעות היום אין תחבורה ציבורית מהכפר לנהרייה. צריך להוסיף קווי אוטובוס במהלך שעות היום, ולא להוסיף קו בשעות חופפות לקו קיים.
ראש המועצה, סיון יחיאלי: “אני מודה למר ישראל כ”ץ, שר התחבורה
ראש המועצה, סיון יחיאלי: “אני מודה למר ישראל כ”ץ, שר התחבורה והבטיחות בדרכים והגורמים המקצועיים שבמשרדו, לצוות אגף התקציבים במשרד האוצר ולחברת נתיב אקספרס, אשר פעלו לאישורו של הקו.
חבל שמר יחיאלי סיון שכח להודות לשר כץ על “הכיכר/רמזור שסידר בכביש היציאה מהכפר לכון כביש תפן מעלות”.
“הדבר הזה כבר מונע הרוגים בצומת”.
כל הכבוד, סוף סוף קו ישיר
כל הכבוד, סוף סוף קו ישיר בשעות נורמליות….
קו 53
זאת פשוט הונאה – אותו הדבר כמו קו 43 במה הואילו חכמים?ואיך יורדים לנהריה בשאר שעות היום?בטרמפים?!והיכן התחנות הכפר?
שימו לב
לפי הלוח החדש – האוטובוס של השעה 11:30 בוטל !!!
כלומר, אין נסיעה לנהריה בין השעות 8:10 ל-14:55 !!!
שימו לב
לפי הלוח החדש – בוטל האוטובוס לנהריה שיצא בשעה 11:30 !!
כלומר, בין 8:10 ל-15:00 אין תחבורה מכפר ורדים לנהריה !!
ממשיך בדרכו
כ_10 שנים יש אוטובוס בכפר
מספרו. 43
אותן השעות אותו מסלול!
ראש המועצה מוציא כתבה בייסבוק
מהמקורבים הקובעים מרעים!!
אין שינוי!!!
קו 53 “חדש”
בקו 43 היה אוטובוס בשעה 11.30
השתמשתי בו פעמים רבות כדי להגיע לבית החולים בנהריה. יש שם מצוקת חנייה אמתית וגם סכומי כסף גדולים לכל הנזקק לביקורים
תכופים.
אז חיכיתי וחיכיתי ומי לא בא? לא הקו החדש ולא הישן.
גם המינימום הנדרש של לתלות הודעה על התחנה לא נעשה.
לזה ייקרא “שיפור”שירות? תודה!
חלם זה פה???
האם אתם רציניים?יהיו 2 אוטובוסים ביחד שיסעו לנהריה באותן שעות????גם 43 וגם 53????הרי את שלושת הנוסעים(חוץ מהקוים של הבוקר),ניתן לקחת באופנוע עם סירה…..
חבריה,חלם זה פה!מדוע לא מתייעצים ובודקים מה לבקש ממשרד התחבורה או מנתיב אקספרס?
עוד לא מאוחר-ניתן לבקש לשנות,ולפזר השירות על פני כל היום,למשל-כל שעתיים מנהריה,וכעבור שעה יוצא חזרה מיאנוח דרך הכפר לנהריה…
תודה שאתם עושים,אבל עשו כך שיביא תועלת ולא במקביל ל-43 המוכר והדליל…
העיקר…
העיקר שסיון התפאר בפני מס’ אנשים שהוא הצליח להזיז עניינים ולגרום להרבה אוטובוסים מהכפר ואליו במשך היום.
נכון, סיון? אתה ואני יודעים…
לא השתנה כלום. אולי אפילו הורע
באמת קו חדש?
כגודל ההבטחה כך גודל האכזבה!בשל מצוקת החניה בנהריה,שלא לדבר על עלות הדלק,הגיע מזמן הזמן שיהיה לנו קו לחבורה אמין וזמין.הכותרת בכפר ניק עוררה תקווה שבסופה אכזבה.חבל.מינה הטסון
כל נושא נתיב אקספרס דורש בדיקה
הוסיפו קו….בדקו כיצד חזרו העובדים בכפר ורדים לביתם במעלות השבוע. אף אחד לא ידע לתת להם המידע מתי יש אוטובוס. הנהגים הבהירו להם שאין והם קיבלו הוראה לחזור ריקים למעלות!
מה חשבתם שהוא ישתנה?
אמר אז אמר
הבטיח אז הבטיח
בדק לא בדק!!!
אכלתם אותה לעוד חמש שנים!
יורם תראה למי הצטרפת
מודה לישראל כץ
על אוטובוס שלא קיים
אגב,יש אוטובוס 43
10 שני0
אותם שעות אותו מסלול
אם זה לא היה עצוב
אז הינו צןחקים!
מרכז מידע בנתיב,והאתר שלהם
רבותי,חלם זה גם בנצרת…נסו להבין משהו מלוחות הזמנים באתר נתיב אקספרס-פשוט תתעיפו,ותשובה לא תמצאו!זוועה!השקיעו סכומים נאים וכוונה טובה,אך משך שנים-אי אפשר להבין מה לרשום ואיך לנסוע.
הנהגים עצמם מספרים שהגיעו 40 אוטובוסים חדשים ו-40 נהגים חדשים,והבלאגן בעיצומו.הנהגים לא מכירים המסלולים,טועים,מאחרים,והציבור סובל.מאחרים לרכבות,לשיעורים באורט וכו.העיקר שמלבישים את הנהגים בחליפות ועניבות….האגרטל יפה,אך הזר נבול….
המפעיל חייב לשים בתחנה מפה, אמצעי התקשרות ולוח זמנים (תדירות ושע
מארגון התחבורה הציבורית מסרו לי את הנתונים הבאים:
1. התחנות מכונות “ריהוט רחוב” = רכוש המועצה. המפעיל חייב לשים בתחנה מפה, אמצעי התקשרות ולוח זמנים (תדירות ושעות פעילות הקו). בתיאום ובאישור הרשות המקומית.
2. המפעילות חייבות לשים לוח זמנים מדויק ליציאה רק בתחנת המוצא, אבל לא בתחנות ביניים.
3. משרד התחבורה הורה למועצות המקומיות להציב שילוט דיגיטלי, אך אינו יכול לאכוף זאת כיוון שהחוק ממליץ ולא מחייב.
Cialis Dependencia GerCLUH
Amoxicillin Alergic Reaction cialis Alternative Fur Levitra
Vrai Viagra Doctissimo YolLuse
Keflex Affects Urination Viagra Senza Ricetta Yahoo online pharmacy Acquistare Cialis In Italia 20mg Cialis Vs 100mg Viagra