עפיפוניאדה בכפר


עפיפוניאדה בכפר ורדים
מערכת כפרניק

הפנינג צבעוני וקהילתי של עפיפונים וטיסנים

כפרניק IMG_1374 עפיפוניאדה בכפר

תושבים רבים מכפר ורדים ומהאזור נהרו אתמול אחר הצהרים לגבעת העפיפונים לאירוע השנתי של העפיפוניאדה המאורגנת על-ידי אגודת הספורט כפר ורדים.

כפרניק IMG_1374_0 עפיפוניאדה בכפר

לאחר הבוקר הגשום, יצאה השמש והאירה פניה לציבור הרחב שהגיע בהמוניו ומילא את השמים בים של עפיפונים.

בסיום האירוע העניק ראש המועצה, סיון יחיאלי, גביעים למפריחי העפיפונים המצטיינים לפי קטגוריות של עיצוב מיוחד, גובה וזמן באוויר.

נוגה כוכבי, ששפטה בתחרות, ציינה כי ילידים רבים ציירות על העפיפונים, היו מספר עפיפונים תוצרת בית, עפיפון ש"השתתף" באולימפיאדה ב-2008 בביג'ין ואפילו עפיפון אחד שהיה בכל עשרת העפיפוניאדות הקודמות בכפר ורדים.

 

 

צילומים: אברהם ליכטר ועודד שלומות

כפרניק  053_0 עפיפוניאדה בכפר

0 תגובות

  1. אורח/ת Reply (עריכה)

    איזה יופי!
    כיף של אירוע

  2. אורח/ת Reply (עריכה)

    צריך לעשות זאת פעמיים בשנה
    איזה יופי!!
    היה מקסים

  3. איל אשל Reply (עריכה)

    עצומה חדשה נגד מטרד הרעש
    הכיף האמיתי התחיל כשכיבו את הגנרטור והמוסיקה הקולנית. רק חבל שזה היה לקראת סוף האירוע.

  4. אורח/ת Reply (עריכה)

    פשוט תענוג
    כל הכבוד למועצה על האירגון.
    והפעם…בבקשה בלי טוקבקים שליליים.
    תנו להנות מאירוע נקי ונעים.

  5. אורח/ת Reply (עריכה)

    אירוע מקסים!
    גם השנה התענגנו על בילוי משפחתי בחוץ בחסות המועצה שלנו. מחכים בשמחה לשנה הבאה!

  6. דניאל דקל Reply (עריכה)

    יכול להיות נחמד לעשות זאת בשיתוף פעולה עם תרשיחא
    בתור דוגמא לדו-קיום.
    סה”כ הגבעה ממש מעליהם, וחלקם ראו את העפיפונים ביום שבת.
    אני מוכן לקחת זאת על עצמי לשנה הבאה.

  7. אורח/ת Reply (עריכה)

    פסטיבל משובב נפש !
    אכן היה פסטיבל מדהים למרות הגשם באותו בוקר.
    הארגון היה נפלא.
    גם לדעתי צריך לעשות את הפסטיבל מס’ פעמים בשנה.
    בהחלט תחביב שמאגד את כל המשפחה ביחד.
    אבל הכיף האמיתי היה בסוף כאשר בני שחר זכה בגביע.
    שנה טובה !
    משפחת ברנד

  8. משה Reply (עריכה)

    עפיפוניאדה
    שאפו לאגודת הספורט
    ושוב תודה לאורי ועליזה על ארגון אירוע ניפלא לנו ולתושבי הסביבה

  9. אורי בר-צורי Reply (עריכה)

    ארגון
    שכחנו/תם לציין את החברה’ מהאחזקה, עדנאן,יוסי וסאלח שעשו עבודת קודש,בלעדיהם אנא אנו באים וכמובן “הצלם” הניצחי אברהם ליכטר,תודה מכל הלב לכולם.

השארת תגובה

[bws_google_captcha]
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן