מערכת החינוך בכפר ורדים קיבלה ציון 62.
מה זה אומר?

מערכת החינוך בכפר ורדים קיבלה ציון 62.
מה זה אומר?
לאחרונה פורסמה באתר וינט כתבה במבחני המיצ"ב בחתכים גיאוגרפיים.
(מיצ"ב: מדדי יעילות וצמיחה בית ספרית).
עיקרי הכתבה: החינוך בפריפריה כושל יחסית למרכז.
ובאשר לכפר ורדים?
התוצאות בינוניות למדי.
————————————————-
4 בתי ספר בכפר ורדים: קשת, אמירים, תפן יסודי ותפן חט"ב ותיכון:
יש לשים לב לדירוג הגבוה של אמירים (85) והטוב של קשת (65) – הנמצאים בתוך כפר ורדים.
לעומת הדירוגים הנמוכים יותר של תפן (המשויך לכפר ואמור לעבור לכפר בעוד כשנה וחצי): יסודי (25) וחט"ב+תיכון (53).
אולם שווה גם לתת את הדעת על אחוז הילדים שטוב להם בבית הספר, שם תפן בולט לטובה (92%+86%).
לעומת בתי הספר בכפר (77%+69%).
—————————————————
סיכום כללי
———————————————
אמירים
תלמידי חט"ב אמירים: 26% חושבים שיש תלמידים המציקים, פוגעים ואלימים. 46% ציינו כי בחודש האחרון היה הרס ציוד בית הספר, ל-77% טוב בבית הספר.
המורים (מורות…) באמירים: 87% חשים כי עומס העבודה כבד. 83% שבעות רצון מעבודתן.
—————————-
קשת
תלמידי קשת: 40% מדווחים כי בחודש האחרון ספגו קללות מחבריהם. ל-69% טוב בבית הספר.
מורי (מורות) קשת: 83% צריכות לחכות זמן רב בתחילת השיעור עד לקבלת שקט. 96% שבעות רצון מעבודתן.
בשני בתי הספר, קשת ואמירים, מציינים 4% מהתלמידים כי חוו "חרם" בחודש האחרון.
0 תגובות
השארת תגובה
הטווס אמר
זה מה שהבטיח ראש המועצה לפני הבחירות ב – 2008 , התוצאות מצוינות בחינוך
חינוך מעולה הוא המפתח בהא הידיעה לאיכות חיים. הדגש על חינוך איכותי וערכי – מקובל בכפר ורדים בצורה גורפת כאחד ממרכי העשייה החשובים ביותר – והוא גם יקר לליבי באופן מיוחד. לאור זאת אשים דגש מיוחד על טיפוחו ופיתוחו של החינוך בכפר.
האתגרים העיקרים העומדים בפנינו ושאותם אני מתכוון לבצע בהצלחה הם:
1. קליטה מוצלחת של ביה”ס הניסויי תפן בכפר: בניתו המהירה של מבנה ביה”ס, ושילובו המוצלח במערכת החינוך של הכפר תוך הבטחת הפן הכלכלי כך שבית-הספר לא יהפוך לנטל על היישוב. בית ספר זה יהיה גם נכס שיקדם את הכפר כמרכז אזורי.
2. ביה”ס אמירים: יש לחזקו ולשפרו מבחינת רמת הלימודים, כמות השעות והיקף התלמידים הלומדים בו.
3. שידרוג ושיפור החינוך הבלתי פורמלי, עם דגש על מתן מענה הולם לכל קבוצות הגיל והאוכלוסיה והוזלת העלויות לתושב.
4. השלמת בנית תפיסה חינוכית הוליסטית ברורה והגברת התיאום ושת”פ בין המוסדות והגופים השונים (בתי הספר, הגנים, החוגים, הצופים וקבוצות הספורט) ובמסגרת זאת יצירה של “לוח-שנה קהילתי” של פעילויות, אירועים, חגים וימי-קהיליה סביבם יפעלו המערכות החינוכיות
תפקידי כראש מועצה בהקשר למערכת החינוך יהיה:
א. גיוס משאבים לחינוך
ב. גיוס, שימור וטיפוח של אנשי-מקצוע מעולים (מורים וגננות) אשר יעשו את ההבדל.
ג. לשמש כ”יו”ר הדירקטוריון” של מערכות החינוך ולוודא שהאתגרים
שלעיל יטופלו באופן מקצועי ויעיל.
מצבנו בכי רע ….. רק הטווס לא רואה זאת .
מערכת החינוך בכפר
לא פלא שאנחנו מקום אמצעי , להביא מנהלת מערכת חינוך לא מנוסה ולא יעילה מביא את חינוך ילדינו להיות בינונים. ממש מקוה שיעשו עם זה משהו , לפני הבחירות אחרי הבחירות רק שיעשו עם זה משהו.
דרשני
בוא נשמע מה יש ליחיאלי לומר לנו בנושא זה שהרי הוא תמיד מתפאר בהישגים אך בכשלונות נחבא מאחורי עצמו. ומה עם הקרינה?
למגיב מס 1
מי אתה????
למה כתבת טווס???
אפשר לכתוב ראש המועצה
העיקר שסיון מפטר
את מנהלת קשת .
השנייה בחצי שנה
מקווה לטוב
לדעתי הבעיה העיקרית היא בית הספר היסודי והתנהלות המורות בו, דבר שנסחב כבר שנים והמשיך להידרדר…
החטיבה מצוינת והישג שיש לציין לסיוון ולקדנציה הנוכחית היא הקמת תיכון.
אני מחזקת את ידי המנהלת של היסודי, יש לה עבודה לא קלה. האחריות כמובן היא של ראש המועצה שצריך להבטיח ולאפשר את השינוי הדרוש.
שטויות במיץ
לא מאמין בשטויות האלה.
אני במקרה עושה עכשו פגישת מחזור 30 שנה לתיכון.
אין שום קשר בין התלמידים של אז לבין האנשים שאני מכיר היום כולם מדהימים והגיעו להשגים אדירים.
אני בטוח שמצבנו אז היה גרוע בהרבה מהדוח הנוכחי.
הדתיים
אם לא היו דתיים בכפר הציון היה 100