התלונות נלקחו לתשומת ליבנו


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
הישאם מזאווי

נהגי נתיב אקספרס משתתפים בהדרכות שנתיות תוך דגש על אדיבות, נימוס, סבר פנים יפות, נועם הליכות ואיפוק.

כפרניק  אקספרס_0 התלונות נלקחו לתשומת ליבנו

 

 

07/12/2014

לכבוד – שרית זהבי
             saritzeh@gmail.com
             עודד שלומות
              odedshl@012.net.il

 

שלום רב,

 

הנדון : פנייתך בפקס  מיום 08/11/2014

 

1. אנו מודים לך על פנייתך. "נתיב  אקספרס" רואה בפניות, לרבות תלונות הציבור, כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה, מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון כן ואמיתי להפיק מסקנות ולשפר את השירות, לכל פנייה המתקבלת במחלקה.
 

2. לגופו של עניין, תמימים דעים אנו כי נהג העובד בתחבורה הציבורית מחויב לנהוג כלפי ציבור הנוסעים והמשתמשים בתחבורה הציבורית בדרך ארץ, באדיבות ובנימוס, וכל התנהגות שאינה עומדת בקריטריונים אלה פסולה ונפסדת היא בהחלט וגוררת נקיטת הליכים משמעתיים כנגד העובד המפר את קוד ההתנהגות האמור, בהתאם לנהלים הנהוגים בחברה.

 

3. ויובהר ויודגש מיד, כי כלל הנהגים המועסקים על ידי החברה משתתפים, מדי שנה, בשורה של הדרכות שנתיות העוסקות בשלל נושאים, לרבות קוד ההתנהגות כלפי ציבור המשתמשים בתחבורה הציבורית, תוך שימת דגש על אדיבות, נימוס, סבר פנים יפות, נועם הליכות ואיפוק.

 

4. לגופה של פנייתך, יש לציין כי העניין הועבר לעיון האחראים בחברה והועברו הנחיות לכלל הנהגים שמבצעים את הקו הנ"ל על מנת להימנע ממקרים חוזרים.

5. מכל מקום, אנו רואים במקרים באם הם קורים כחריג ולא הכלל.. אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה לך וכחברה נעשה כמיטב יכולתנו, ככל שהדבר בשליטת החברה על מנת להימנע מסיטואציות דומות.

 

6. אנו שבים ומודים לך על פנייתך, ומאחלים לך המשך נסיעה נוחה ובטוחה בנתיב אקספרס.

 

 בכבוד רב,

הישאם מזאווי

 אחראי תלונות ציבור.

 

**

 

התלונה המפורטת והמקורית בנושא ההסעות של תלמידי בית ספר קשת.

 

המשך ביקורת על התנהלות החברה.


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן