אלבוים VS מועדון הסרט


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

אליעזר זמיר: חבל שסדרת ההרצאות מתוזמנת על הסרטים. דבירה גזית: ילך כל אדם היכן שנוח לו.

כפרניק  פיס_0 אלבוים VS  מועדון הסרט

 

חליפת מכתבים עם המועצה בנושא תאום אירועים

הדברים מובאים כלשוֹנם – מיום 10.7.2014 לבקשתו של אליעזר זמיר

 

 

שלום סיון,

 

לאחרונה, בעקבות "חריקות" בתאום אירועי תרבות בין המאר"ג למועדון הזהב, נמסר על מנגנון פיקוח מטעם המועצה.

אם אכן קיים מנגנון כזה, איך קורה שסדרת הרצאות עם דב אלבוים מתוזמנת בדיוק לערבי יום ב' – שבהם מוקרן במועדון הזהב (מזה שנים) הסרט השבועי?

האם יש להסיק מכך על תפקוד המועצה, או רק על יחסה לחלק מסוים מהציבור?

בתהייה,

אליעזר זמיר

 

**

 

אליעזר בוקר טוב,

 

פניתי בעבר אל מועדון הזהב ובקשתי שלא תהיינה פעילויות "קנויות", כלומר מרצה מוזמן בתשלום מעבר לשעה 18:00.

קיים סיכום עקרוני על כך עם הסתייגות של אירועים מסוימים  בחגים ומועדים ועוד מספר סייגים.

כל  זאת על מנת שרוב צרכני מועדון הזהב יוכלו אף לצרוך גם אירועים נוספים. הקרנת סרט איננה פעילות קנויה כמובן.

יש בכפר ורדים 2 מקומות מוסדרים בהם ניתן לצרוך תרבות.

מותר ואפשר לכל מקום לפתוח שעריו לכל דורש.

לא ניתן באופן הרמטי לא לאפשר פעילויות בימי אמצע השבוע.

לא רצוי להסיק מכך מסקנות, אלא, ילך כל אדם היכן שנוח לו ובאיזה ערב שנוח לו לכל מקום שהוא רוצה.

בכבוד רב,

דבירה גזית

 

**

 

שלום דבירה,

 

אני תוהה האם תגובתך נתנה ברצינות, שהרי אין אדם זקוק לרשותך (או רשות מישהו אחר) לצרוך תרבות כרצונו ולפי גישתך אין כל צורך בתאום.

אפשר לצפות לכך, שבישוב עם גודל האוכלוסיה שלנו לא יתקיימו בו-זמנית אירועים שמעניינים את אותו הציבור.

חבל שדבר זה אינו מובן מאליו.

אליעזר זמיר

**

 

לידיעה קודמת בנושא תיאום בין קתדרה למועדון הזהב: הופעתו של מני פאר.

 

 

 

 


0 תגובות

  1. X Reply

    מבוגרים – תגידו תודה שנותנים לכם להתנהל עצמאית
    איך יתכן שמקרין הסרטים במועדון הקשיש קובע לסיוון ולחברת המועצה דבירה איזה הרצאות להביא ומתי.
    הצבור בחר בהם ןלא בזמיר.
    תגידו תודה שנותנים לכם להתנהל עצמאית מבלי שדבירה תיקח על עצמה את נהול המועדון

  2. קתדרה שלי Reply

    טרחנים טרחנים טרחנים!
    די כבר משועממים

  3. לא מבין Reply

    מי שרוצה ילך לסרט
    ומי שרוצה ילך לשמוע הרצאה.
    מה הבעיה?

  4. חושש מהעתיד Reply

    חוצפה לא קהילתית

    אליעזר שלום
    אני עדיין צעיר להשתתף אצלכם
    אבל דבירה מבצעת הוראות
    מתי תפנימו שמועדן הזהב
    לא מעניין את ראש המועצה וחברי המועצה
    הסרים למרותו
    דבירה רק “ממלאית הוראות”

  5. בושה Reply

    הרמה של המועצה
    דיברה, בושה איך המקורבים שלך מגיבים.
    או אולי את?

  6. רינה Reply

    תגובה 1 ו 2 , אתם לא רציניים, נכון?

    אליעזר זמיר, אתה לא חדש בכפר. שכחת מה קתדרה רגילה לעשות?(ואני לא כותב מי בקתדרה, כדי שהעורך לא יצנזר). הכלבים נובחים והשיירה עוברת. עולם כמנהגו נוהג.(רק חבל ש "כמנהגו" ממש ….!) תמשיכו, קתדרה בהרגליכם המגונים, וספרו לנו שאי אפשר היה לקבוע את ההרצאה באף יום אחר בשבוע. כבר שמענו את התירוץ הזה מליון פעם. כואב לכם בלב שהמועדון מלבלב, עולה על גדותיו ופורח. אתם לא מצליחים להביא אפילו הרצאה אחת. רק ג'ז, הרקדות, מסיבות. בקיצור: קתדרה ללא תרבות!

  7. לא מאמין Reply

    אוי לבושה שנעלמה

    מתי יבין “המנהל שלא מנהל”
    מה קורה סביב
    בגלל הגיבוי מחד והעשיה בשמו מאידך
    מתי יתחילו להפנים שההרס של הכפר מתחיל מלעמלה
    ואין לו קשר להטבות המס

  8. הקנאה, אוי הקנאה... Reply

    דבירה
    לדעתי את לא ראויה להיות ממונה על התרבות במועצה!
    מי שטובת הציבור לנגד עיניו יכול להבין שאדם רוצה גם לראות סרט וגם לשמוע הרצאה.
    את חדשה מדי בתפקיד, אבל יש כאן מישהו שתמיד שם רגל למישהו.

  9. מבין Reply

    העולם עם כל הכבוד לא מסתובב סביב מועדון הזהב
    מותר שיהיו עוד פעילויות בכפר.מועדון הזהב פעיל מהבוקר עד הלילה כל השבוע.

    אז אסור שיהיו עוד פעילויות?
    או שאולי בכלל מדובר בסכסוך אישי ומאבקי אגו מול דבירה וקתדרה?

  10. חצופה Reply

    שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה

    נציגת ציבור שכך עונה – אין לה מושג ירוק מה זה להיות קשוב לציבור. כמו כן, אם היא מציעה שכל אחד יילך איפה שמתחשק לו, כדאי להמליץ לה שתלך גם היא לאן שמתחשק לה …..

  11. ד Reply

    שיחות הגיל הבוגר
    האם דבירה גזית פוגעת במבוגרים או אולי סיןן.
    המכתב הופנה לסיןן והתשובה ניתנה ע”י דבירה.
    המסקנה מאד פשוטה.
    ראש המועצה פוגע במבוגרים בדרך אלגנס דרך דבורה גזית.

  12. חוצפה שלא תאמן Reply

    ועדת אזרחים ותיקים – אולי תרסנו את דבירה גזית!
    ועדת אזרחים ותיקים – אולי תרסנו את דבירה גזית!

    1. דני הורטמן
    2. ענת פינטו
    3. עידו שפירא
    4. חיים לויט
    5. יעקב זיו
    6. איריס וקנין
    7. עמרי אבידר
    8. נציגי מועדון הזהב
    9. תמי איצקוביץ
    10. יועץ לועדה – דרור בן מרדכי

  13. לא יאומן כי יסופר Reply

    מציאות שעולה על כל דמיון

    יוצא לי לפגוש במועדון איש לא צעיר חריף ונמרץ בר שיחה שלא מפסיק לשבח את בנות הוועד המנהלות את המועדון. שוחחתי איתו על המכתב החצוף שדבירה גזית כתבה לאליעזר זמיר ולא הייתה תגובה.

    ……..

  14. למד שין Reply

    מי עושה מה ?
    אין לי הכרות אישית עם אליעזר זמיר.לפי דעתי,הבעיה היא לא בין דבירה ובין מועדון 50+ כי אם עוקבים אחרי כל הפרסומים של
    מה שקורה בכפר וחגיגות ה-30 יש גם איזה אי הבנות .ספר על כפר ורדים לא ייצא. תערוכות של האומנים בכפר. יש כל מיני פרסומים. יש הרבה קול קורא ? עושה רושם שזה גוף עם הרבה ראשים ואין קשר בין ראש לראש.וזה לא רק בחגיגות ה-30 .אלא אם עוקבים יש לא מעט חריקות.קשה לשים אצבע אבל אי אפשר תמיד להאשים את מועדון הזהב.כל השנה הוא מביא הרצאות,אומנים גם בקיץ לפי ההודעות בפייסבוק שמקבלים- אין הפסקות כל חודש,כל השנה.מי בכפר אחראי ? דבירה ,חברת מועצה ? אחד מעובדי המועצה ? הגיע זמן לעשות סדר מי הכתובת היחידה שצריך לפנות אליה לכל מה שקורה בכפר בתרבות . ראש המועצה אן לא כוונה לפגוע בזקנים אבל בגלל הבלאגן-תמיד הם חוטפים.

  15. אורח5 Reply

    צריך רכז תרבות מטעם המועצה
    שישלמו לו משכורת והוא יעשה סדר בעניינים.
    אבל המועצה לא תעשה את זה כי זה עולה כסף והחשיבה היא רק איך לחסוך ולא איך להוציא.

  16. תושב Reply

    זוכר 30 שנה

    ……..

  17. CAPTCHA Reply

    נוהל שכן
    הבנות הנחמדות ביצעו נוהל שכן לאליעזר זמיר למה להן להתלכלך שיתלכלך הוא, ומה אם ההרצאות היו ביום שלישי לנו בבריג’ לא מגיע לשמוע הרצאה, סרטים יש כמעט כל יום בהיכל אפשר ללכת לשם. הזמיר סרט טוב וגם נוכחות טובה לא ספרתי מעל 70 צופים כמעט כולם מכפר ורדים

השארת תגובה

[bws_google_captcha]
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן