
יום חמישי, 7.8, בשעה 19.00 (יוצאים בזמן) , ביום ה- 671 בו ישנם עדיין 49 חטופים וחטופה, שנמקים במנהרות החמאס בעזה, נצא כולנו לצעדת התקווה מצומת המפה.
🎗הפעם הצעדה תגיע למרכז המסחרי, יצטרפו אלינו אנשי קו לחיים, אנשים עם כוחות מיוחדים המתמודדים עם שיתוק מוחין
🎗איתן גונן יגיע לספר לנו על רומי
🎗זיו אייזנמן תשיר ותנגן
🎗נתפלל ונסיים בשירת התקווה.
🙏בימים אלו יותר מתמיד חייבים לצאת ולזעוק את זעקתם של החטופים.
🎗הצטרפו אלינו🎗️






























