ביקורת קשה על בית המרקחת. הבעלים והמנהל: אנחנו מקפידים לתת שירות מקצועי ואדיב. ראו סקר באתר!
עדות על התנהגות חריגה וגסה בבית מרקחת כפר ורדים כלפי אדם מבוגר הסעירה את הרשת.
עארף מאהר, מנהל בית המרקחת: אנחנו מתייחסים למבוגרים כאילו היו ההורים או הסבים שלנו.
פתחי עסאף, הבעלים: אנחנו מקפידים לתת שירות אדיב ומקצועי. מצטער לשמוע על המקרה.
סקר חדש: מה דעתך על השרות בבית המרקחת?
**
בשבוע שעבר פורסם בפייסבוק פוסט, המתאר התנהגות מבזה ומעליבה של הרוקח בבית מרקחת כפר ורדים כלפי אדם מבוגר שביקש הסבר לשימוש בתרופה שקנה. לדברי עדת ראיה שביקשה שלא נפרסם את שמה (השם שמור במערכת), הרוקח ענה בגסות רוח ללקוח; וכאשר העירו לו על כך, השיב בחוסר סבלנות כי איננו לשכה סוציאלית, לא מתפקידו להסביר על התרופות, וכי עמוס בעבודה.
דברים אלו עוררו הד נרחב ברחבי הרשת, והציפו עדויות נוספות על יחס גרוע, כמו גם קריאה לחרמות.
מנגד, היו גם מגיבים רבים שאמרו כי זוכים לייחס ולשירות מצוין, והתפתח דיון ער בנושא השימוש בחרם כלפי בתי עסק ונותני שירות.
עארף מאהר, מנהל בית המרקחת, אומר שבארבע השנים בהן עובד במקום, כמעט ולא קיבל תלונות. להיפך, לדבריו לקוחות רבים מתייעצים עמו ובמקרים מסוימים אפילו מגיע לבתים עם תרופות. "גיל הזהב הכי חשוב עבורי", הוא אומר. "אדם מבוגר מקבל ממני ומהצוות יחס כאילו היה אבא או סבא שלנו. צריך לזכור שאם יש תור ארוך, הדבר מלחיץ וגם לתת שירות מהיר ולקדם את התור, זה ערך שירותי חשוב. אחרת גם מגיעות תלונות על המתנה ארוכה.
"קשה לי לשחזר בדיוק מה קרה, אבל יתכן והייתי עסוק ועצבני. אני לא יודע מה שם הלקוח, אבל במידה ומישהו יגיד לי זאת, אמצא את הדרך להתקשר ולנסות להסביר את עצמי וליישב את ההדורים עמו. אני לא חושב שדברים כאלו צריכים להיות בפייסבוק ואם תשאלו אנשים בכפר ורדים, תראו שיש עלינו כמעט מאה אחוז של דעות מצוינות".
כאשר בררנו את הנושא אצל פתחי עסאף, בעל בית המרקחת, הוא אמר כי כבר שמע על המקרה, אלא שעל פי גרסת הרוקח, הוא ביקש מהלקוח להמתין רגע בצד עד שיתפנה להסביר לו.
"אני הקמתי את בית המרקחת בכפר ורדים, והיו ימים שהיינו מביאים את התרופות הביתה לאנשים המבוגרים. זו מצווה", הוא אומר. "אנחנו משתדלים לתת את השירות האדיב והמקצועי ביותר וכך נמשיך. הצוות שלו בכפר ורדים הוא מצוין.
"יש לנו עוד שני בתי מרקחת במעלות, כך שבמידה ויש חוסר בתרופה, אנחנו יכולים תוך דקות להביא ולהשלים את החסר. השירות והאדיבות תמיד עומדים לנגד עינינו ואם היתה תקלה ביחס, אני מצטער. זה יכול לקרות לכל אחד, אבל אם תשאלו את רוב האנשים בכפר ורדים, תראה שהם מאוד מאוד מרוצים מהשירות שלנו".
0 תגובות
השארת תגובה
שרות
שרות 10 של כל הצוות
בית מרקחת כפר ורדים
בית המרקחת והצוות בראשותו של מאהר מתייחסים אלי ולמשפחתי וככל הידוע לי לחברי באדיבות במקצועיות ובשרותיות ראויה לציון.
יתכן כפי שנטען בכתבה שלחץ הכביד מאד באותו אירוע והדברים בצער קרו כפי שתוארו.
אין הצדקה לשפוט בבית דין של שדה את פלוני על כך בפייסבוק ובמדיה אחרת.
ראוי היה לשאול את האנשים לתגובתם בטרם הועלה לדיון.
נתקלתי מספר פעמים בצורך לייעוץ מקצועי של רוקח ואו עזרה בהשגת מוצר ותמיד נעניתי באופן ראוי.
אמשיך לבוא אליו ברצון.
איכות השירות
השירות מצוין ומסביר פנים. מנסיון אישי, קיים רצון לסייע ללקוחות גם במקרים של בעיה כלשהיא במרשם מקופת החולים.
הסקר לא מהווה שום אינדיקציה
באופן כללי אני חושב שבית המרקחת נותן שירות טוב מאוד .
לאתר שלכם כל אחד יכול להיכנס ,לא רק תושבי הכפר .
נניח שרק החברים והמשפחה שלהם במעיליא ייכנסו לסקר ,
תוצאות הסקר יעוותו לחלוטין .
מה מונע מהם להיכנס יותר מפעם אחת לסקר ?
בית מרקחת כפר ורדים
בכל פעם שנכנסתי לבית המרקחת, תמיד קיבלתי את היחס והשרות הטוב ביותר.
לא רק מוכרים לנו את התרופות אלא גם מתעניינים לשלומנו.
שרות בית המרקחת
השירות בבית המרקחת של הצוות נפלא.אך הבעיה היא ברוקח מאהר בלבד.
מאד תלוי באיזה מצב רוח הגיע לעבודה.הוא בוטה עצבני חסר סבלנות ובקיצור מאד לא נחמד ברוב הפעמים.משתדלת לא להיכנס כשהוא נמצא לבד.יש לקרוא את מאהר לסדר ולהסביר לו שהוא נותן שרות וכשכזה עליו להתייחס בהתאם.
יש חשיבות לברור ברוח טובה
היות ורוב התושבים מוכנים להעיד על שירות אדיב ונעים בבית המרקחת –
א. יש לבדוק האם באמת מדובר במעידה חד פעמית ועל כך יש להתנצל
ולהשתדל שמקרים כאלו לא יחזרו
ב. במידה וזו הנורמה במקום(קשה להאמין לפי התגובות), יש
להצביע ברגליים.
ג. יש לבדוק האם יש מגמתיות בדיווח (חשוב מאוד לדווח)ובעיקר
בהדים ובהעצמה העוינת שמנסים לשייך למקרה…
בכל מקרה יש להתנהל בזהירות ורצוי בדרכי נועם, כאשר מדובר
בהתנהלות וביחסים בין אישיים.
כפרניק – כל כך קל להרוס היזהרו בכותרות שלכם
חבל לי שהכותרת כלשעצמה מטילה דופי במישהו שלא היינו נוכחים במה שאמר, איך אמר, מה קדם לכך, וכדומה. היזהרו כי יתכן שאתם עושים עוול. גם כותרת שיש בה ספק – מכפישה.
בלי קשר, אני תמיד קבלתי יחס טוב מאוד בבית המרקחת.
הגיע הזמן שהרוקח מאהר יתנצל
הגיע הזמן שהרוקח מאהר יתנצל על גבי העתון ובזה תיגמר הסאגה.בית המרקחת מלבדו נהדר.חשוב לא להכפיש את כל בית המרקחת בגלל אדם אחד
שרות אדיב מקצועי ואישי
נעזרתי רבות בשרותי בית המרקחת ויש לי רק דברים טובים להגיד.
קודם כל על העובדה שהם רואים את האדם כאדם ותמיד משתדלים לתת תשובה לצורך.
השירות תמיד נעים ומחויכך ולא קרה פעם אחת שנתקלתי ביחס שונה גם כלפי וגם כלפי אנשים אחרים שהיו בבית המרקחת בזמן שאני הייתי בו.
כדאי לבדוק ולמצות את התלונה – אבל אין הדבר מעיד על שרותי בית המרקחת ככלל.