ביום שני, 22.06.26, בין השעות 07:00 עד 12:00, יתקיים תרגיל צבאי ביישוב גרנות הגליל, בהשתתפות כוחות רבים.
התרגיל הוא חלק משגרת האימונים של צה”ל ותואם מראש עם הגורמים הרלוונטיים.
במהלך שעות התרגיל לא תתאפשר כניסה למתחם המועצה ולמתחם בית הספר.
אנו מבקשים מהציבור לגלות ערנות ולהישמע להנחיות כוחות הביטחון במקום.

בברכה,
ביטחון מעלה יוסף





























