אמש (חמישי 23/4/26) הסתיים בקול תרועה ושמחה שבוע הזיכרון והעצמאות בכפר ורדים
להקת רוקוויל, בניצוחו של אופיר ליבנה (אוליב), הקפיצה את הקהל בקאברים ללהיטי שנות השמונים.



אמנם המופע החל באיחור, וגם ההשתתפות לא היתה גדולה – אבל המוזיקה הטובה והווייב המתאים גרמו הנאה צרופה לכל מי שהעז לעמוד ולקפץ לצלילי השירים המוכרים.
גם הסאונד הטוב והשואו המושלם והמקצועי של רוקוויל – נתנו תמורה מלאה לקהל.
נוכח באירוע גם שר הנגב והגליל, יצחק וסרלאוף, ש”זרם” עם המוזיקה וריקד להנאתו.
השארת תגובה




















