ברביעי 29.10.25, החל מהשעה 19:00, יתקיים במרכז הרפואי לגליל בנהריה, תרגיל חירום רחב היקף בשיתוף צה”ל, כוחות הביטחון וצוותי המרכז הרפואי.
במהלך התרגיל תורגש פעילות ערה של כוחות ביטחון וצוותים רפואיים בשטח.
הציבור מתבקש להישמע להנחיות ולתכנן את הביקור במרכז הרפואי בהתאם.






























