שביתה בטכנולוגיות להבים

מפעלי BTL בנהריה ותפן מושבתים לאות מחאה משעות הצהרים * ההסתדרות: הנהלת החברה לא משתפת פעולה למכירת המפעלים ולשימור העובדים * פראט אנד ויטני: מו"מ רק מול רוכש פוטנציאלי


 

לאחר שפגישת הנהלת מפעל טכנולוגיית להבים (BTL) השבוע עם נציגי העובדים וההסתדרות הסתיימה ללא התקדמות, החליטו וועד העובדים וההסתדרות הכללית על השבתת העבודה במפעלים בנהריה ובתפן החל מהשעה 12:30 ועד סוף יום העבודה כאות מחאה (היום, חמישי 5/1/23).

 

כפרניק BTL4335-scaled שביתה בטכנולוגיות להבים
שביתה בטכנולוגיות להבים

 

אנשי ההסתדרות אומרים כי בפראט אנד ויטני לא מתחייבים על מכירת המפעל ושימור העובדים ומאשימים את החברה האמריקאית בגרירת רגליים ביצירת הקשר והעברת הפרטים לחמשת החברות וקרנות ההשקעה המתעניינות ברכישתו.

 היעדר פתרון עלול להביא לפיטורי יותר מ-900 עובדים כפי שפרסמנו בעבר.

אשר שמואלי, יו”ר מרחב גליל מערבי בהסתדרות, אמר כי במידה והסחבת תימשך, תישקל השבתה מלאה של החברה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2023-01-05-at-12.55.43-1-scaled שביתה בטכנולוגיות להבים
אשר שמואלי באספת עובדים בטכנולוגיית להבים

 

בנוסף, הסכם השכר הקיבוצי במפעל הסתיים, וישנם קשיים לחדשו – כולל עדכון תנאים לשנתיים הקרובות וכן הסדרת עניין הפיצויים למאות המפוטרים.

 



 

כפרניק WhatsApp-Image-2023-01-05-at-12.55.43-scaled שביתה בטכנולוגיות להבים
שביתת אזהרה בBTL

 

מפראט אנד ויטני נמסר, כי ייבחנו כל אפשרות למכירת המפעל, אולם המשא ומתן יהיה רק עם אותם גורמים ולא בשום פורום אחר. כן הוסיפו שתהליך מכירה יכול לקחת חודשים ארוכים, וללא תוצאות בטוחות. בחברה הדגישו כי אין שינוי בהחלטה או בלוחות הזמנים ליציאת PW מפעילות להבי הקומפרסור במפעל BTL.

 

צילום: דוברות ההסתדרות

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן