קיצור תורים ושיפור תהליכים


איליה ברנר מנהריה מונה כמנהל ארגון ושיטות במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית * חגיגת רוקחות

 

האם שירותי בריאות כללית תשתפר? תתייעל? ההמתנה לתור תתקשר?

חלק מהתשובות נמצאות על כתפיו של איליה ברנר, תושב נהריה, שמונה לאחרונה כמנהל “ארגון ושיטות” במחוז גליל מערבי וחיפה של כללית. ברנר יוביל מהלכים לשיפור תהליכים, ייעול, קיצור תורים והמתנות, שדרוג השירות וניהול המשאבים בצורה מושכלת ויעילה.

 

כפרניק 118906-scaled קיצור תורים ושיפור תהליכים
איליה ברנר מנהל ארגון ושיטות במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית

 

ברנר, בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול מהטכניון (התמחות במערכות ייצור ושרות) ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטה הפתוחה, עבד ב-15 השנים האחרונות בחברה ביטחונית העוסקת בפיתוח וייצור פתרונות מיגון ושרידות. הוא נשוי ואב לשלושה, חובב טיולים ומקווה לשוב ולממש תחביב זה לאחר שהקורונה תעזוב אותנו.

“אני רואה בכל בעיה אתגר והזדמנות לשיפור”, אומר ברנר. “במהלך כל חיי המקצועיים אני עוסק בתחומים מגוונים הקשורים לאו”ש (ארגון ושיטות), תוך תשוקה חזקה לשיפור מתמיד ושינויים כדי להבטיח שתהליכים יתבצעו בצורה יותר יעילה, אפקטיבית ופשוטה לשימוש עבור הלקוחות ואני שמח על הזדמנות ליישם את הניסיון והכישורים שלי למען מבוטחי ארגון הבריאות המוביל בישראל במחוז הגדול בארץ  – מחוז חיפה וגליל מערבי”.

 

**

 

יום הרוקחות בישראל צוין לאחרונה על ידי 350 הרוקחים של כללית ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי.

 

כפרניק 1143777-scaled קיצור תורים ושיפור תהליכים
נטלי בר וצוות בית המרקחת בכללית מקצועית נהריה

 

במסגרת אירועי יום הרוקחות בישראל, דאגה הנהלת כללית ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי להוקיר את צוות הרוקחים שלה במתכונת שהותאמה למגבלות הקורונה.

בדברי הברכה של רונן נודלמן, מנהל המחוז ואירנה מלנבסקי, מנהלת הרוקחות במחוז, הודגש כי השנה התבלטו הרוקחים, שהם גם בימי שיגרה חוליה חשובה במיוחד בשרשרת הטיפול הרפואי, בתרומתם המיוחדת וההתגייסות שלהם במהלך הקורונה.

מערך שירותי הרוקחות של כללית במחוז נמצא בהתפתחות מתמדת, תוך התאמה לצרכים ורק בחודשים האחרונים נפתחו עוד 3 בתי מרקחת. כמו כן, עומד להיפתח בית מרקחת חדש במרפאה שהקימה כללית בשכונת גלי כרמל בטירת כרמל ונחתמו הסכמי קונסיגנציה עם שני סניפי סופרפארם בקריות: בקרית אתא ובקרית חיים בהם ניתנות תרופות מרשם בהשתתפות עצמית בלבד.

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן