חמישה כוכבי בטיחות למעלות-תרשיחא

התחרות ביוזמת המועצה לישראל יפה, משרד התחבורה, הרלב"ד ומרכז השלטון * פומרנץ: מודה למשה ביטון ולכל העושים במלאכה


 

המועצה לישראל יפה –  בשיתוף משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב”ד) ומרכז השלטון המקומי בישראל – מקיימת, זאת השנה השניה, את התחרות הארצית של “רשות מקדמת בטיחות בדרכים”. התחרות הינה כלל ארצית ומקיפה ערים ומועצות מקומיות.

במסגרת התחרות סייר במעלות-תרשיחא צוות מורחב של המועצה לישראל יפה ובחן קריטריונים השונים של בטיחות בדרכים ואת הפעולות שהתבצעו לקידום הנושא – והעיר זכתה בחמישה כוכבי בטיחות בדרכים.

 

כפרניק 44356657-scaled חמישה כוכבי בטיחות למעלות-תרשיחא
5 כוכבי בטיחות בדרכים למעלות תרשיחא: משה ביטון ומנהלת מרחב צפון

 

בטקס החגיגי שהתקיים השבוע בבניין המועצה לישראל היפה בתל אביב, קיבל את הפרס מטעם העירייה מנהל המוקד העירוני ומרכז תחום הבטיחות בדרכים בעיריית מעלות תרשיחא, משה ביטון.

ראש העיר ארקדי פומרנץ: “הזכיה בחמישה כוכבי יופי בנושא החשוב של בטיחות וזהירות בדרכים, היא עדות חיה למאמצים ולמשאבים שאנו משקיעים בתחום הזה. אני מודה לכל העושים במלאכה ובמיוחד למשה ביטון מרכז תחום הבטיחות והזהירות בדרכים בעירייה, ואני סמוך ובטוח כי נמשיך ביתר שאת לפעול למען עיר בטוחה יותר בתחום הזהירות בדרכים”.

מנכ”ל העירייה אמנון אשל אסולין התייחס אף הוא להישג ואמר: “מתן התעודה והזכיה בתחרות היא ביטוי מובהק למאמץ העירוני הממוקד שאנו מובילים בעיר בתחום הזהירות והבטיחות בדרכים. המאמץ מתבטא בהגדלת תקציבים ומשאבים נוספים”.

 

צילום: אילן אוחנה, דוברות מעלות-תרשיחא

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן