חינוך והצטיינות בשלומי

גם בזמן הלחימה: תעודת הצטיינות לאופיר גליק, מנהל אורט שלומי * סיגל אדרי מנהלת "בן צבי" בשלומי, הדליקה משואה


 

מנהל בית הספר אורט בשלומי, אופיר גליק, קיבל תעודת “מנהל מצטיין מחוזי במלחמת חרבות ברזל” בטקס חגיגי שנערך במעמד שר החינוך יואב קיש ומנהלת המחוז ד”ר אורנה שימחון. מנהלת מחלקת החינוך, תמר מאיר, ייצגה את המועצה בטקס.

ד”ר שימחון המליצה על גליק בשל התמודדות המורכבת בניהול תלמידי בית ספר אורט ברחבי הארץ לרבות כיתות מחוננים אזורי.

 

כפרניק 98b0ee25-5261-4ebf-8db4-7d1c87a22757-scaled חינוך והצטיינות בשלומי
אופיר גליק ותמר מאיר (צילום: אפרת גליק)

 

ראש מועצת שלומי גבי נעמן: “עם ישראל הוא עם הספר והחינוך אצלנו במועצה היה תמיד בעדיפות עליונה.

“גם בימים קשים אלו של פינוי ומועצה מתנהלת תחת אש אנו ממשיכים במלאכת החינוך יום יום שעה שעה ופועלים לדאוג למצות את הפוטנציאל של כל תלמידה ותלמיד. אני מברך את אופיר על כל העשיה, הסבלנות ואורך הרוח. מבקש להודות למנהלת החטיבה הצעירה אושרת ינקו וכן לצוות המורות והמורים על המאמץ והובלת המערכת בתנאים בלתי סבירים. ישר כח ותודה.

המועצה בשלומי תמשיך להילחם עד הביטחון המלא לתושביה ובמקביל לא זונחת את התחומים החשובים של חינוך ואנו מודים לצוותי החינוך שלנו העושים מלאכת קודש גם בימים מורכבים אלו”.

**



 

 

בשבוע שעבר מנהלת בית הספר היסודי “בן צבי” בשלומי, סיגל אדרי, הדליקה משואה בטקס הוקרה לעובדי הוראה שערכה הסתדרות המורים.

 

כפרניק 874fa78e-a1ad-49d4-a85f-7fca1097f8d2-scaled חינוך והצטיינות בשלומי
סיגל אדרי בטקס המשואות של הסתדרות המורים

 

אדרי הקדישה את המשואה לכבוד מנהלי בתי הספר וצוותי ההוראה והחינוך, הפורמלי והבלתי פורמלי, של שלומי, הפרוסים בכל רחבי הארץ ונותנים מענים חינוכיים, רגשיים וחברתיים לילדי שלומי המפונים באשר הם והודתה על המעמד המרגש והמכבד.

תמר מאיר: “סיגל ומנהלי בתי הספר של שלומי ראויים לכל ההערכה. בתור ראש מחלקת חינוך אני יכולה לומר בגאווה גדולה שמחויבותם והתגייסותם של צוותי החינוך לשמירת שגרת לימודים במציאות הפינוי, לא תסולא מפז. ולצד זאת כולנו מייחלים לחזרתנו לישוב בביטחון ולהשבת כל החטופים לתפארת מדינת ישראל”

 

גבי נעמן, ראש מועצת שלומי: “מיטב הברכות לסיגל אדרי. זוהי גאווה גדולה למשפחתך ולנו כיישוב. שלום ילדינו ועתידם עומד מול עיננו גם בימים קשים אלו ואנו עושים כל שביכולתנו לאפשר לילדינו לצמוח ולפרוח גם בתקופה מאתגרת זו”.




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן