חינוך בכרמיאל ומשגב

מנהלת המחוז בביקור בכרמיאל ומעלה צביה * נפגשה עם עדי שהם ששבה מהשבי בעזה * התקדמות מעבר המכללה הטכנולוגית לתעופה וחלל לכרמיאל


 

השבוע ביקרה מנהלת המחוז, ד”ר אורנה שמחון בבתי ספר בעיר כרמיאל יחד עם ראש עיריית כרמיאל – משה קונינסקי, צוות אגף החינוך והפיקוח.

כמו כן ביקרה בבית ספר “תבנית החינוך המוזהב״ במעלה צביה יחד מפקח בית הספר והמפקחת על הייעוץ באיזור זה.

 

כפרניק c121abab-e6a0-4098-a92b-87d5829219ef-scaled חינוך בכרמיאל ומשגב

 

 

כפרניק 25f00e0f-34cb-4ac9-96a8-71a19155ed70-scaled חינוך בכרמיאל ומשגב

 

את הביקור פתחה מנהלת המחוז בבית ספר למחוננים בכרמיאל בו לומדים תלמידים מכיתות המחוננים משלומי שתושביה פונו. מנהלת המחוז קיימה שיח עם התלמידים והצוות החינוכי.

משם המשיכו לביה”ס “אורט פסגות” ששבעה מבוגריו נפלו באירועי ה7/10 ובמהלך מלחמת חרבות ברזל. מנהלת המחוז הביעה את הערכתה לתפקוד הצוות החינוכי בהובלת שרה עובד ויעל מייקל וציינה את לשבח את בית הספר המענים הרגשיים שניתנו לתלמידים ולמשפחותיהם. היערכות בית הספר באירועים קשים אלה ראויה לשבח.

מנהלת המחוז, ד״ר אורנה שמחון: “באתי לחזק ולחבק אתכם, אני יחד איתכם כואבת את האובדן. אני מעריכה מאוד את העבודה החינוכית של הצוות. תרמתם רבות לחיזוק החוסן של התלמידים ומשפחותיהם. נעבור את זה יחד וניתן תקווה לתלמידנו ותקווה לישראל״.

בהמשך הסיור ביקרה מנהלת המחוז בבית הספר “תבנית החינוך המוזהב” במעלה צביה -משגב, שם פגשה את עדי שהם ששבה מהשבי וילדיה מתחנכים בגן הילדים ובבית הספר במעלה צביה.

מנהלת המחוז שמעה מפי הצוות הייעוצי במחוז על המעטפת הרגשית, החברתית והלימודית שניתנת לילדים. מנהלת המחוז חיזקה את האם ואת הצוות וייחלה לחזרתו של אב המשפחה, טל שהם שנמצא בשבי ולשובם של כל החטופים במהרה לבתיהם.

בהמשך השתתפה מנהלת המחוז בשיח מנהלי העיר כרמיאל. התקיים שיח פתוח על העשיה החינוכית ועל תחושותיהם של המנהלים ודרכי ההתמודדות שלהם מאז ה-7/10.

את הסיור חתמה מנהלת המחוז בביקור באתר הבניה של המכללה הטכנולוגית לתעופה וחלל המוקמת בימים אלה בעיר כרמיאל. מנהלת המחוז קיבלה סקירה מחיל האוויר על התקדמות הפרויקט ועל שלבי המעבר של בית הספר הטכני של חיל האוויר הפועל כיום בקריות.

מנהלת המחוז התרשמה מהתקדמות הפרויקט: ״אני שמחה מאוד שיחד עם עיריית כרמיאל, חיל האוויר ומשרד הביטחון אנו מגשימים חזון שנרקם לפני שנתיים שיביא לחיזוק הצפון, לשגשוגו ולצמיחתו״.

**



 

השבוע גם הוענק לד”ר אורנה שמחון מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך אות יקירת שירות המדינה על תרומתה הרבה למערכת החינוך בישראל ולקידום מחוז צפון להישגים מעולים ולמצוינות, ועל פעילותה מעוררת ההשראה במלחמת “חרבות ברזל”.

 

כפרניק 7ad677b2-9643-4283-9bd6-44c5ca84c91d-scaled חינוך בכרמיאל ומשגב

 

כפרניק 20cd7534-1f27-41a8-a4cb-f93b33247a5c-scaled חינוך בכרמיאל ומשגב

 

הטקס התקיים במעמד נציב שירות המדינה דניאל הרשקוביץ, מנכ”ל משרד החינוך מאיר שמעוני, מנכ”ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב ומנכ”ל משרד הביטחון אייל זמיר.

יחד עם מנהלת המחוז קיבלו פרס יקירי שירות המדינה: פרופסור חזי לוי מנהל מרכז רפואי ברזילי, אריה מועלם סמנכ”ל וראש אגף משפחות, הנצחה ומורשת במשרד הביטחון.

הטקס המרכזי יתקיים בתאריך 28/5/24  ב”בית ידיעות האחרונות” בתל אביב בהשתתפות נציגי מחוז צפון משרד החינוך, נציגי משרד הבריאות והביטחון.

 

צילום: דוברות משרד החינןך צפון

 




2 תגובות

  1. הלוחש לנודניקים הגב

    האישה הזאת היא מסמר בלי ראש. תקועה שם בהנהלת המחוז ולא ניתן לחלץ אותה.
    די. תני לרוח חדשה לנשוב. לכי הביתה.

  2. השוחר הגב

    בית הספר הטכני של חיל האויר הוא בית ספר מצויין וחמצן לגליל ולעיר כרמיאל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן