האתר החדש של מועצת כפר ורדים


אייל שמואלי: שואפים להנגיש מידע ושירותים * מאמין בשקיפות * תודה לעירית קרן

 

כפרניק 33141336-scaled האתר החדש של מועצת כפר ורדים
האתר החדש של מועצת כפר ורדים

 

 

בסוף שבוע שער עלה לאוויר האתר החדש של מועצה מקומית כפר ורדים: https://kfarvradim.com/

בתחילת דרכו סבל האתר מתקלות טכניות ולפי שעה נראה כי התייצב ופתוח לגולשים. האתר הוקם על-ידי “קרן טכנולוגיות”, וראש המועצה, אייל שמואלי, הודה לעירית קרן, תושבת הכפר, “שתמכה באופן מושלם באתר הקודם ותמשיך לתפעל את האתר החדש”. כן הודה גם למשרד לפיתוח גליל נגב במימון האתר ולמשרד לם-מרגלית-שפי העוסק במיתוג הכפר.

 

 

 

“עם כניסתי לתפקיד, הצבתי בראש סדר העדיפויות של המועצה את עקרונות השירות והשקיפות מתוך תחושת מחויבות לתושבים ומתוך רצון אמיתי לפעול לשיפור איכות החיים במגוון התחומים שבהם מעניקה המועצה שירותים: חינוך, ביטחון, תרבות, רווחה, איכות הסביבה ועוד”, כתב שמואלי. “אנו שואפים להנגיש לתושבי ואורחי כפר ורדים שירותים רבים ככל שניתן באמצעות הרשת, על מנת להקל על קבלת מידע וביצוע פעולות דיגיטליות ולחסוך הגעה פיזית למשרדי המועצה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-06-28-at-07.51.11-scaled האתר החדש של מועצת כפר ורדים

 

כפרניק 1121555678-scaled האתר החדש של מועצת כפר ורדים

 

“באתר החדש תוכלו למצוא את ‘זירת השקיפות’ בה תוכלו להתעדכן בפעילות המועצה. אני מאמין בשקיפות מלאה ורואה באתר האינטרנט העירוני ערוץ קשר משמעותי בין המועצה לתושבים, כמו גם כלי המייעל את השירות לתושב – ביצוע תשלומים מקוונים, הורדת טפסים, הרשמה למוסדות חינוך, חוגים ועוד.  אתר האינטרנט של המועצה נועד בדיוק למטרות אלו – לאפשר לתושבים להתעדכן בכל הנעשה במועצה ולבצע פעולות חשובות מכל מקום ובקלות”.

יש לציין כי ב”סיבוב” באתר החדש – נראה כי יש עדיין עבודה רבה בשלמת המדורים השונים.

 

כפרניק 1167509 האתר החדש של מועצת כפר ורדים
אתר כפר ורדים. נדרשת עדיין השלמת העבודה

 

 


תגובה אחת

  1. אלבאום מלכה רח, הרדוף 7 הגב

    אין לי תגובות, אבל יש לי בקשה , כבר פעמיים השארתי הודעות במחלקת התשתיות ואיש לא חזר אלי הבקשה שלי שיבואו לתקן את הכביש ליד ביתי, לפני מספר חדשים אנשים עבדו במקום פתחו את הכביש אינני יודעת למה הלבנים מוערמים ליד ארגז החשמל ועל יד האדנית שליד השער שלי. אודה על טיפולכם בהתאם

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן