אכלוס ורד הכפר

תושבים חדשים בשכונת ורד הכפר עם 36 קוטג'ים ו-100 יחידות מדורגים * רויטל צוקר: חיפשנו חיי קהילה * יורם כהן: חברויות בין הדיירים


 

שכונת ורד הכפר, בעיבורו של כפר ורדים (צמוד לגולדן וילג’, מתחת לרחובות מירון וחרצית, מעל בית ספר אמירים), הולכת ומתפתחת והתושבים הראשונים בשכונה החלו להיכנס לקוטג’ים. רחל רובין, המייצגת את היזם צביקה פוקס, מספרת כי לפרויקט הגיעו בעיקר משפחות צעירות מכל הארץ וכן מכפר ורדים.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-03-06-at-10.47.44-scaled אכלוס ורד הכפר
הדיירים החדשים בורד הכפר

 

בחלקו הראשון של פרויקט ורד הכפר נבנית שכונה של 56 קוטג’ים, בה נמכרו כבר 37 יחידות. כרגע נמצאים בשלבי אכלוס 15 יחידות. זהו “פרויקט הכרמים”, ושמות הרחובות נבחרו ע”י הדיירים: רחוב זמורה, רחוב מוסקט ורחוב שריג.

בהמשך הדרך יבנו עוד 100 דירות, 3.4.5 חדרים בפרויקט מדורגים: בשיווק 32 דירות בבניינים בני 4 קומות עם מעלית ומרפסת גדולה מתוכן נמכרו 22 דירות, וממש לאחרונה החל שיווק בניין נוסף בן 8 דירות של 3 חדרים.

 



 

 

טניה ויורם כהן מתכננים לעבור לכפר ורדים באמצע אפריל 2021. יורם (50+) הוא גמלאי של צה”ל (סא”ל מיל. שירת בתפקידי פיקוד בצנחנים ובנח”ל) העובד כיום במשרד הביטחון בליווי בני מיעוטים ששרתו בצה”ל – לקראת היציאה לאזרחות. טניה (40+), אחות במקצועה, מוכרת באזור, לאחר שעבדה במרכז הרפואי לגליל וכן בטיפת חלב בנהריה. בתכנית כי תשתלב במרפאת כפר ורדים.

יורם מספר כי חיפשו חיי קהילה, שקט ושלווה. למשפחת כהן גם שני ילדים קטנים (8, 10) שישתלבו במערכת החינוך בכפר (ליורם גם בן גדול מנישואין קודמים). הוא מציין לטובה את השיח שהיה למשתכנים החדשים עם ראש המועצה, אייל שמואלי – וכן את קבוצת הווטסאפ בה מחליפים תושבי ורד הכפר רעיונות, המלצות וחוויות הנוגעות לבניה ולאכלוס.

יורם: “מאוד התרשמנו מהכפר הפסטורלי ומקבלת הפנים החמה. בכל הזדמנות אנשים מאירי פנים ומברכים אותנו לבואנו לשכונה החדשה. לפני המעבר מנהריה בדקנו גם ישובים אחרים, ואנחנו שלמים במאה אחוז בבחירה שלנו. בכפר ורדים הרבה מאוד בעלי תפקידים בכירים בחברות ובארגונים, ואולי חלקם יוכלו לסייע בקליטת הצעירים שאני עוזר להם להשתלב בעבודה לאחר השירות הצבאי”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-03-03-at-15.15.20-1-scaled אכלוס ורד הכפר
הנוף משכונת ורד הכפר

 

 



 

גם רויטל צוקר (45), אמא לשלושה (10, 12, 18), מגיעה לכפר ורדים מנהריה: “כבר לפני שלוש שנים החלטנו לעבור למקום יותר טוב. אני במקור מושבניקית מחזון, וחיפשתי יישוב כפרי עם חיי קהילה. בעבר עבדתי גם בתפן פלסט והכרתי את האזור”.

לדבריה, למרות שהיו הרבה תלאות עם היזם, שמחה ונרגשת לקראת המעבר לורד הכפר בכפר ורדים. צוקר מספרת כי כבר במפגש המתעניינים הראשון עברה משולחן לשולחן ולקחה שמות ומספרי טלפונים, וכך הקימה קבוצת וטסאפ לתפארת של כמה עשרות מתושבי השכונה. הקבוצה מאוד פעילה ושימושית: בנושאי גבס, גז, אינסטלציה, מטבחים וכו’ – וכמובן שנוצרו חברויות רבות.

 

כפרניק 5554658909900000-scaled אכלוס ורד הכפר
פרויקט הכרמים בשכונת ורד הכפר

 

צוקר גם מספרת כי כאשר שמואלי העלה את נושא שמות הרחובות בכפר ורדים, והסביר שהם לקוחים בעיקר מהטבע (פרחים, ציפורים, הרים, נחלים וכו’) – מיד ביקשה לערב את תושבי השכונה בבחירת השמות. הועלו מספר רעיונות והוחלט להיצמד לנושא הכרמים והיין. כאמור, נבחנו מספר הצעות ובסוף הוסכם על זמורה, מוסקט ושריג.

 

רק מעניין אם השמות האחרים במדורגים בהמשך יהיו בנוסח: רחובות שרדונה, קברנה, מרלו, ריזלינג, גווירצטרמינר, פינו נואר וכו’?

או שילכו לכיוון: רחובות צימוקים, אפיצות, חצי יבש, ארומה, גוף, סומלייה וכו’?…

 

 




3 תגובות

  1. שמעון הגב

    מעוניין לדעת יותר על דירות 3חדרים נייד 0524529749 תודה

  2. חנה ניב הגב

    אשמח לקבל מידע על השכונה אם נותרו בה בתים למכירה

  3. דפנה הגב

    איך מצטרפים לקבוצה

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן